19 Mayıs 2011 Perşembe

Bursasapor Yanıltmasın! (Arşivden)


Bursaspor Yanıltmasın! başlıklı yazımı 11 Eylül 2010'da yazmışım. Link ve yazı aşağıdadır. İyi bir öngörü olmuş!


Taa geçen sene Bursaspor'un şampiyon olacağını düşündüğümü Kasım 2009'da yazmıştım. İlgili yazımı okumak isteyenler için link aşağıdadır.

Bursaspor ligde 4/4 yaptı. 12 puanla Süper Lig'de lider durumda. Geçen senenin şampiyonu Bursaspor, şampiyonluğun tesadüf olmadığını vurgulayacak cinsten performans sergiliyor, ancak sadece kağıt üzerinde. Bursaspor'un geçen sene maçlarını da izledim. Geçen sene şampiyonluğa kenetlenen, inançlı az hata yapan bir takım vardı. Rakibine fazla pozisyon vermeyen, yetenekli oyuncuları ile neticeye giden bir takım görüntüsü çiziyorlardı. Bu sene biraz daha farklı. Bu sene takım olarak çok hata yapıyorlar, çok pozisyon veriyorlar. Elin adamı bu hataları affetmez, gole çevirir. Bursaspor'un şampiyonlar liginde oldukça şansa ihtiyacı olacak diye düşünüyorum. Keşke ben yanılsam bir sürpriz yapıp Şampiyonlar Ligi'nde ilk ikiye kalsalar, gurur duysak. Buna ek olarak bu sene Süper Lig'de de Bursaspor'un süpriz puan kayıpları yaşayacağını düşünüyorum. İlk dört haftaki maçlara baktığımızda galibiyette şans faktörünün daha ağırlıklı olduğunu düşünüyorum. Bursaspor'un ilk dört haftada oynadığı futbola göre şampiyon adayı olamayacak gibi bir tablo çiziyor. Sanırım ilk beşte yer alacaklar. Ama benim izlenimlerime göre ilk ikide yer almaları zor gibi.

Hiç yorum yok: