22 Eylül 2012 Cumartesi

Arzu ve İstek Yeter

Sportoto Süper Lig 5.haftada Gaziantepspor-Beşiktaş maçında 5 gol vardı. Gaziantepspor, Beşiktaş'ı 3-2 mağlup etti.

Beşiktaş'ı genel olarak arzulu ve istekli gördüm, ancak bu özellikler yetmedi. İlk yarıda maçın hakimi Beşiktaş iken ikinci yarı Gaziantepspor'un daha baskın olduğu bir maç izledik.

Beşiktaş'ta Olcay, Fernandes ve Almedia takıma büyük katkı sağlıyor. Fernandes, çok teknik bir oyuncu. Duran toplarda çok etkili. Beşiktaş bu sene duran toplarda çok can yakacağa benziyor. Fernandes'in golde pası çok başarılıydı. Almeida, bir pas, bir asist ile oynadı. Takımdan gitmek istiyorum beyanları sonrası büyük performans beklemediğim Almedia'nın ölüsü bile iş yapıyor. Önümüzdeki maçlarda Beşiktaş'a katkı sağlamaya devam edecektir. Olcay orta sahada savaşan, seri bir oyuncu, yalnız yere sağlam basmıyor ve güçsüz...

Mcgregor, topu oyuna düzgün ve hızlı sokuyor. Bu çok iyi bir yetkinlik. İleriki maçlarda Beşiktaş'ın bu tip seri toplarda 3-4 pasta gol yapacağını düşünüyorum. Kalede güven veriyor, ancak kale performansı konusunda konuşmak için erken. Birkaç maç daha izleyip net görüşümü aktaracağım.

Hilbert, Uğur Boral ve Veli'yi hiç beğenmedim. Beşiktaş bu sene kanatlardan büyük sıkıntı yaşayacak. Hilbert ve Uğur Boral ofans yönleri daha etkili olan oyuncular, defansif özellikleri çok zayıf. Alternatifleri olmadığı için sanırım Samet Aybaba benzer 11'ler ile çıkmaya devam edecek.
 
Beşiktaş, az malzeme ile çok iş yapmaya çalışıyor. Arzu ve isteği ile Beşiktaş'ın ligde ilk 4 için sene sonuna kadar savaşacağını düşünüyorum ve Beşiktaş Futbol Takımı için hayırlısını diliyorum.

Hiç yorum yok: