24 Temmuz 2010 Cumartesi

2010-2011 TSL Öncül Tahminlerim


2010-2011 döneminde Türkiye Süper Ligi'nde lig sonu sıralama tahminimi paylaşıyorum.
1. Beşiktaş
2. Galatasaray
3. Eskişehirspor
4. Bursaspor
5. Fenerbahçe
Beşiktaş'ın eksik olduğu önemli yerlere transfer yapması ve oyun anlayşının geçmiş senelere göre değişmesi, eldeki oyuncularla verimli bir performans sergileyeceği yönünde izlenimler veriyor. Beşiktaş'ın bu sene az gol yiyip ortalama 2 gol atmasını bekliyorum.
Galatasaray'ın geçen seneki hazır kadrosundan dolayı istikrarlı bir futbol sergilyeceğini düşünüyorum.
Eskişehir, geçtiğimiz iki sene boyunca TSL'ye iyi uyum sağladı. Başarıya aç bir taraftarı var. Bu sene yaptığı transferlerle mevcut kadrosunu oldukça güçlendirdi. Bu sene ilk üçe oynayacağını düşünüyorum.
Bursaspor, geçen seneden uyumlu iyi bir kadrosu var. Şampiyonlar Ligi gibi zor bir maratonda olacak. Bu sene yine tepeyi zotlayacak takımlardan birisi olur diye düşünüyorum.
Fenerbahçe, transferde bir miktar geç kaldı. uzun süre teknik direktör konusunda sıkıntı yaşadılar. Bence Aykut Kocaman Fenerbahçe'nin yükünü kaldıramaz. Bu sene Fenerbahçe'den kötü bir performans bekliyorum.
Ligin ilk 5-6 haftası geçtikten sonra tüm takımları görüp tekrardan ligin zirvesi tahminlerimi yazacağım. Takip eden dostlarım bilir, geçen sene ligin 8. haftasından sonra Bursaspor'un şampiyon olacağını ön gördüğümü yazmıştım.

3 yorum:

deepman dedi ki...

vaaav. eskişehir'i 3. görmene şaşırdım aynı zamanda sevindim de. olur mu olur ama biz en iyisi 8. haftayı bekleyelim. :)

Togi dedi ki...

Biz gördüğümüzü yazıyoruz :)

yakinyoko dedi ki...

eskişehir'in ilk 3 e girmesi çok zor, ertuğrul sağlam la rıza çalımbay arasında siklet farkı var. bugünden bişey söylemek doru olmaz. sanki galatasaray geriden başlayacak gibi de olsa sezon başındaki olası kötü gidişat sezon ortasında değişebilir. beşiktaş sanki en moralli takım gibi de dursa ben bu sene beşiktaş'ın başarılı olamayacağını düşünüyorum. guti ve q7 nin performansları merak konusu olacaktır.