18 Haziran 2012 Pazartesi

Samet Aybaba'dan Güzel Mesajlar

Samet Aybaba, Beşiktaş camiasına hoşgeldi.
İyi ya da kötü, en azından Beşiktaş için candan görev aldığı belli. Görüşleri mantıklı. İyi bir giriş oldu. Detaylar aşağıda;

Kartal’ın yeni teknik patronu para konuşmadan önce boş mukaveleye imza atarken yöneticilere, “Maddi olarak küçülebiliriz, ancak manevi olarak daha da büyüyeceğiz” dedi.
“Yerli veya yabancı kim olursa olsun Beşiktaş formasının büyüklüğünü her futbolcu bilecek” diyerek sözlerine başlayan Samet Aybaba’nın “Yeni sezonda Beşiktaş’ın menfaatleri doğrultusunda sözleşmesinde indirim yapmayan oyuncuya zorla forma giydiremeyiz. Benim için bu formayı istemeyerek giyen oyuncu değil, fedakarlık yapacak olan futbolcu önemlidir. Zorla parası düşürülmüş ve zorla forma giydirilmiş bir oyuncudan bana hayır gelmez. Şu kalsın, bu gitsin demiyorum. Kim bu formayı giymek istemiyorsa yerli veya yabancı yollarınızı ayırabilirsiniz” ifadeleri kullandığı belirlendi.

Siyah-beyazlı futbol komitesinin, Samet Aybaba’ya her konuda destek verecekleri de vurgulandı.
‘Konu Beşiktaş’sa gerisi teferruattır’
Beşiktaş’ın yeni hocası Samet Aybaba, kalbinin hep siyah-beyazlı takım için attığını söyledi, “Tafartarımız rahat olsun. Biz buradayız” dedi.
Beşiktaş’ın yeni Teknik Direktörü Samet Aybaba, Lig TV’nin sorularını yanıtlarken, gelecekle ilgili açıklamalarda bulundu. Kulüpten ayrı kaldığı zaman kalbinin siyah-beyazlı takımla attığını söyleyen Aybaba, taraftarın içinin rahat olmasını söyledi.
İşte Aybaba’nın açıklamalarından satırbaşları:

* Üzüldüğüm zamanlar oldu. Evlatlarım ‘niye baba?’ diye soruyorlardı. Herkes görev alırken benim kulüp dışında kalmam yordu. Ben göreve geldiğim gün kızım heyecandan uyuyamamış. Bu kez de olmasaydı bir daha olmazdı herhalde.
* Atatürk’ün bir lafı var ‘Konu vatansa gerisi teferruattır’ diye bizim için de ‘Konu Beşiktaş’sa gerisi teferruattır’.
* Anlaşmadan sonra ilk kızımın yanına gittim. Sonra da Süleyman Seba’ya gittim. Duasını aldım, o da bana nasihatlarda bulundu.
* Yardımcılarıma karar vereceğim. 3 tane yardımcım olacak. Ayrıca transfer için Brezilya’ya gidecegim.
* Hazırlık programı yapmamız gerek. Yurtdışında bir kamp yapacağız. İkinci kamp döneminde 5 hazırlık maçı yapmayı planlıyoruz.
* Burada 5-10 personel arkadaş parasını almadan duruyorsa biz paramızı alıyorsak adaletsizlik vardır. Ben o parayı alamam. Böyle düşünmemiz lazım. Yoksa kopmalar olur. Burası bizim mabedimiz.

Gençlere büyük fırsat
Teknik patron Samet Aybaba, Beşiktaş’taki mesaisine bugün başlıyor. Siyah-beyazlı hoca ilk iş olarak BJK Nevzat Demir Tesisleri’ne el atacak.

Soyunma odalarından, futbolcuların yattıkları odalara kadar tesislerin her köşesini gezecek olan Samet Aybaba, Ümraniye’de adeta kampa girecek. Çalıştırdığı takımlarda alt yapıdan çıkardığı yetenekli gençlerle tanınan Aybaba, Beşiktaş’ın yeni sezon kamp çalışmalarına kadar bazı gençlerin istatistiklerini inceleyecek. Muhammed, Atınç, Cumali, Sezer, Hasan, Erkut, Kadir, Mertcan gibi gençleri Beşiktaş’a gelmeden önce de tanıyan siyah-beyazlı teknik adam bu isimlerin yanı sıra birkaç altyapı oyuncusunu daha kampa götürecek.

Hiç yorum yok: