30 Ağustos 2010 Pazartesi

2010-2011 Uefa Kupası Beşiktaş'ın Olacak!


Uefa Kupası'nda takımlara şöyle bir baktım. Bana göre bu sene kupa için favoriler 3 takım: Porto, Beşiktaş, Liverpool.
Beşiktaş, bu sene çok ciddi transferler yaptı. Quaresma ve Guti transferi Beşiktaş'a çok güç kattı. Buna ek olarak İbrahim kaş ve Serdar Özkan gibi takıma zarar veren futbolcularla Beşiktaş'ın ilişkisi kesildi. Geçtiğimiz hafta Mehmet Aurelio transfer edildi. Son olarak Rodrigo takıma kiralık olarak alındı. Schuster'in futbol anlayışı, Denizli'ye göre çok çok iyi... Bu sene, Beşiktaş ölü toplarda oldukça etkili. Quaresma, maç kurtarıyor, maçın kaderini, seyrini değiştirebiliyor.
Evet, büyük iddiamı açıklıyorum. Eğer Quaresma ve Guti büyük bir sakatlık geçirmez ise ve Schuster ana formasyonundan vazgeçip Mehmet Aurelio ve Ernst ön libero olarak sakatlanmadan oynarsa bu sene Beşiktaş'ın Uefa Kupası'nda büyük finale çıkacağını düşünüyorum. Beşiktaş'ın şanslı olması durumunda kupayı kaldıracağını düşünüyorum. Mehmet Aurelio ve Ernst'in olduğu takımda defans oyuncularının işi çok daha rahat olacaktır. Ernst ve Aurelio her maç iki kişilik oynayabilecek adamlar. Beşiktaş bu sene ofansif anlamda geçmiş seneler göre çok farklı. Düz goller atmıyor. Gollerin hepsi kaliteli ve teknik goller. Daha önceden çalışılmış bazı posizyonlar, rakip kalede etkili gol pozisyonlarına sebep oluyor.
İnşallah Beşiktaş kupayı alır, ben de bu yazılarımı tektar raftan çıkarır, sizlerle paylaşırım.

Hiç yorum yok: