27 Ocak 2010 Çarşamba

Dos Santos Galatasaray'da



Günlerdir geldi gelecek derken bugün Galatasaray resmi olarak Dos Santos'u kiralıkta olsa renklerine kattığını duyurdu. Yanlız Galatsaray taraftarını ilgilendiren ve meraklandıran asıl soru kimin gideceği doğrultusunda. Basında yazılanlara göre Kewell'ın sakatlanmasından sonra Kewell'ın yollanacağı üzerine spekülasyonlar dolaşıyor; fakat birçok GS taraftarı gibi bende Kewell'ın gönderilmemesinden yanayım. Nedenmi?

Öncelikle adam bir beyefendi, takıma abilik yapabilecek kişilikte ve bu sezon gerçekten iyi bir performans ortaya koyuyor. Adamı nerede oynatsan çıtını çıkarmadan oynuyor, böyle bir adama karşı vefa olarak GS yönetiminin bunu yapmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Kaldıki ara transferde aldığımız Jo ve Dos Santos kiralık yani sezon sonunda gidecek ( her ne kadar satın alma opsiyonu bizde olsada sezon sonunda adamların bizde kalmak isteyeceklerini düşünmüyorum) hal böyle olunca elinde var olan oyuncunu kiralık oyuncular için satacaksın sezon sonunda bu giden adamın yerinede oyuncu arayacaksın. Midyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmak diye tam buna derim ben. İlla birini göndereceksen taraftarın sevgilisi Kewell değil ya Nonda yada Leo Franco gitmeli diye düşünüyorum. Aykut yada Ufuk'un Francodan aşağı bir performans sergileyeceklerinide düşünmüyorum. Ki Ben hala De sanctis'i beğenen biri olarak Leo Franconun gereksiz bir transfer olduğunu düşünüyorum.


Hoşgeldin Dos Santos diyerek yazımı bitirmek istiyorum, inşallah GS 'yı bir çıkış noktası olarak görür oynaman gereken gibi oynarsın ve bizi üst sıralara taşımaya sende yardım edersin.


Not: Bide şunu sormak gerek, acaba Rijkaard olmasa Dos Santos Ipswich Townda oynamayı GS'ye tercih edermiydi. Bence evet ederdi...

1 yorum:

YK dedi ki...

Kewell'ın gönderilmemesi bence de GS açısından doğru olacaktır. Her ne kadar 2 ay uzak kalacak olsa da sene sonunda takımda tutulmak isteniyorsa, sözleşmesini dondurmamak lazım. Aksi takdirde sene sonunda kesinlikle kaybedilir. Kewell'ın beyefendi, abi vs. gibi özellikleri kesinlikle haketmediğini düşünüyorum. İsmini burdan vermek istemediğim bir arkadaşın dergi için Kewell ile röportaj yapmştı ve o röportajda Kewell'ın egosu yüzünden ciddi anlaşmazlıklar yaşanmıştı. Detayını sana elden veririm :)
Bir de düzeltme yapayı. Dos Santos'u bilmiyorum ama Jo'nun herhangi bir hakkı alınmış değil...