24 Ekim 2010 Pazar

Derbi Yorumu

24 Ekim 2010 Pazar saat 19:00'da oynanacak Fenerbahçe - Galatasaray derbisinde hayat duracak, herkes bu maça odaklanacak.

Hafta başından beri türlü türlü yorumlar okudum. Herkes Fener'in mutlak favori olduğunu ön görüyor. Bu maç, öncesi ile sonrası ile çok konuşulacak. Öncesinde Galatasaray'ın içinde bulunduğu kötü durumdan dolayı tüm spor yazarları Fenerbahçe'nin yeni bir tarih yazacağından bahsediyor. Maç sonrası her şey farklı olabilir. Bence bu maçtan bir galip çıkacak ve bu Galatasaray olacak.

Bana göre maçın seyri iki şekilde olacak. Birincisi ilk yarı 1 ikinci yarı 1. Fener maçta ilk yarıda öne geçecek ve maçı kazanan taraf olacak. Diğeri ise bana göre daha ağırlıklı olan ihitmal : ilk yarı 0 ikinci yarı 2.

kısaca ben bugün Galatasaray yenecek diyorum.
- Medya Fener'i çok havaya soktu.
- GS maça rahat çıkacak.
- Hagi ile yeni gelen beklentiler.
- maç uzun süre berabere devam ederse Fener üzerindeki baskı GS'ye olumlu yansıyacaktır.

Hiç yorum yok: