2 Haziran 2010 Çarşamba

Oyunbozan Var


Galatasaray'da bir süredir işlerin tatmin edici düzeyde gitmediği kesin. Büyük umutlar besleyerek başlanılan başarısızlıkla sonuçlanan iki sezonun ardından daha dikkatli bir transfer politikası izlemesi bekleniyordu. Beni en çok şaşırtan ve en tereddütle baktığım transfer Serdar Özkan transferi oldu. Beşiktaş'ın genç bir oyuncusunu bonservis bedeli olmaksızın transfer etmeyi başarı sayanlar olacağı gibi ben işin ayrıntısına bakıyorum. Beşiktaş'ın veya Fenerbahçe'nin yedek bir futbolcusu alınabilir fakat önce eldeki değerlerini değerlendirmen gerek sonra da Beşiktaş'ta önünde oynayan oyuncuların form durumlarını incelemeleri gerekirdi. Galatasaray'ın yurt içinde bonservis bedeli olmayan kalbur üstü oyuncuları almasını anlıyorum da bu adamlar forma giyemezlerse ya da giyip de başarısız olurlarsa eleştirileri sezon içinde kabul etmek gerekir ve bu sene eleştirilerin dozunun artacağı bir sene olabileceği de göz önünden kaçmaması gerekir.
Bir de Uğur Uçar'ın takımdan gönderileceği söylentileri takımın içinde oyunbozan varolduğunun kanıtı olabilir.

1 yorum:

Togi dedi ki...

Beşiktaş'a bakınca sizdeki sorunlar devenin yanında pire kalır diye düşünüyorum. Bence GS kadro iyi. Birkaç takviye ile seneye TSL'de çok rahat şampiyonluğa oynar.
Serdar özkan transferi tıpkı Gökhan zan gibi olacak diye düşünüyorum. Serdar çok leş bir oyuncu... Yanlış transfer!