13 Haziran 2010 Pazar

Ricardo Queresma Kartal Oldu


Ricardo Queresma kartal oldu.
Beşiktaş, uzun süredir peşinde olduğu Portekizli futbolcu Ricardo Quaresma anlaşmaya vardığını açıkladı. Siyah-beyazlı takım 26 yaşındaki Portekizli futbolcuyla 3 yıllığına anlaştı. Quaresma'nın yıllık ücreti henüz açıklanmazken, İnter kulübüne bu transferlerle ilgili olarak 7.3 milyon Euro bonservis bedeli ödeneyeceği öğrenildi.

Ricardo Queresma'nın Beşiktaş'a katkısı ne olur?
Bu sorunun cevabını kendimce madde madde yazıyorum.
- Beşiktaş'ın forma satışları artar. "Merchandising Income" diye tabir ettiğimiz klüp geliri artar.
- Disiplin sahibi Avrupa'nın büyük takımlarında başarı gösterememiş bir oyuncu, Queresma. Demek ki kendisine verilen görevi en iyi şekilde yerine getiremedi ve ünlü hocalar bu adamdan faydalanamadı. Hocanın verdiği taktiğe çok uyum gösteremediğini söylemek mümkün. Türkiye'de bulunan takımların taktik anlayışlarının çok profosyonel olmadığını söylebilirim. Queresma'nın burada daha rahat bir ortam bulup takım içinde oldukça faydalı olacağını düşünüyorum. Porto ve Lisbon'da sergilediği performanstan bunu net olarak söylebiliriz. Queresma'nın Beşiktaş'a oldukça faydası olacağını düşünüyorum. Takımı ve taraftarı ateşleyecek bir oyuncu olacaktır. Bunun dışında takım içinde bazı disiplinsizliklere sebep olabilecek nitelikte bir oyuncu. takım içinde huzuru kaçırabilir. Bu yüzden Beşiktaş'a faydası olduğu kadar zararı da olabilir. Bu noktada yönetime ve takım içindeki menajerlere oldukça büyük iş düşecektir.
- Queresma, İstanbul gecelerini çok sever. Medya, Queresma ve Beşiktaş'ı malzeme olarak kullanır. Queresma bunların çok normal olduğunu düşünecektir. Bilmez ki Türkiye'de ünlü oyuncu az. Beşiktaş bu noktada yara alır diye düşünüyorum.
- Queresma, reklam yıldızı olur. Yerli sermaye, bu yabancının cebini doldurur.

Beşiktaş klübüne en büyük faydası forma satışları ve kombine satışları olacaktır diye düşünüyorum. Alex'in yarısı olacağını umut ediyorum. Yurt içinde senede 7-8 maç kurtatır. Yurt dışı maçlarda faydası olmaz diye şimdiden ön görüyorum. Umarım ben yanılırım, her maç Beşiktaş'ın en iyi oyuncusu olur. Beşiktaş'a ve bu yönetimin çıpası olacak süper bir performans gösterir. Ben de bir Beşiktaşlı olarak övünürüm.

Queresma'nın gollerini linkten izleyebilirsiniz.
http://www.vidivodo.com/45895/quaresma-muthis-goller

Kaynak: vikipedia (Geçmiş bilgiler )

Hiç yorum yok: