20 Haziran 2010 Pazar

Ricardo Quaresma İmza Töreni


Ricardo Quaresma, Kartal oldu. Bugün İnönü Stadyumu'nda imza için tören düzenlendi ve Quaresma taraftarın önüne çıktı. Bu sene 7 numarayı giyecek olan Quaresma, eminim yoğun sevgi seline şaşırmıştır.
Ben, bugün yapılan imza töreninin abartı olduğunu düşünüyorum. Gelen yabancı transferleri o kadar şişiriyoruz ki gelen adam motive mi oluyor, demotive mi oluyor tartışılır. Ben bu tarz abartı imza törenlerine daima karşı oldum. Koskoca Beşiktaş camiası, böyle bir tören yaparak yara almıştır, küçülmüştür. Beşiktaş çok büyük bir camia... İstanbul güzel bir şehir ve bunun yanında parayı verdin mi Türkiye'ye çoğu ünlü oyuncuyu getirebilirsin. Ricardo Quaresma bu kadar mı ulaşılamaz bir oyuncu? Sen Beşiktaş'sın! Parayı verirsen, pazarlığını iyi yaparsan bu takıma daha ne yüce oyuncular getirirsin. Böyle bir tören yaptın, Beşiktaş camiasına zarar verdin. Abartıya gerek yok. Sene içinde Ricardo Quaresma, Beşiktaş'a 10 maç kazandırır, seni şampiyon yapar. O zaman şampiyonluk şöleninde abartırsın, güzel bir kutlama yaparsın. Sonuçta biz dereyi görmeden paçayı sıvıyoruz. Adam geldi, daha iş başı yapmadı, biz adamı göklere çıkardık. Niye en başta, niye sonra değil? Çıkarın adamı göklere! Unutmamak lazım ki her sert çıkışın bir düşüşü vardır. Düşüşe geçtiği zaman ne yapacak Demirören Yönetimi? Kırmızı halı yerine kefen mi serecek Ricardo'nun önüne?
Yönetim iyi bir hamle yapıyor, ardından çok geçmeden kötü bir hamle yapıyor. 2005'ten bu yana Yıldırım Demirören yönetimi böyle geldi, böyle gidiyor. Yazık! Bir adım ileri, iki adım geri...

Hiç yorum yok: