30 Ocak 2009 Cuma

Hedo ve Memo All-Starda Yok !!!



All-Star 2009 da ilk beşler daha önce halk oylamasıyla açıklanmıştı ve hocalarında belirlenmesiyle gözler seçilecek yedeklere çevrildi. Benim açıkcası Memodan bu sene umudum yoktu ama Hedonun seçileceğini düşünüyordum ve seçilmemesi beni şaşırttı. Geçen seneki performansı olsun bu seneki aldığı süre ve performansı olsun yeterliydi ama Avrupalı olmasının etkisi oldu diye düşünüyorum çünkü Orlanda dan Lewis ve Nelson seçilmiş ki Hedonun bunlardan alt kalır bir tarafı yok. Nelson ile pozisyonları farklı belki o yüzden Nelson a lafım olmaz ama Hedo ve Lewis kıyaslandığında benim düşüncem Hedo nun Orlandoya daha çok katkı sağladığıdır. Zor zamanlarda oyunun kaderini değiştirmesini ve sorumluluk almasını bilmiştir. Uzun lafın kısası Hedo All-Starda olmayı hak etmiştir. Ayrıca TV başında maçı seyrederken,bir Türk basketbolcuyu orda seyretmek All-Stara ayrı bir hava veriyordu daha bir hevesle seyrediyorduk. Bu hevesimizi seneye bırakacaz artık.

Aynı hızla devam Hedo...

Hiç yorum yok: