22 Ocak 2009 Perşembe

YENİ BİR BAŞLANGIÇ


Pek yazamayacak olsam da benim için de farklı bir başlangıç olacak. Papaboubadiop'ta yazılara devam edeceğim elbette. E burda ne işin var be adam derseniz, burda da arada kanatlarda oynarız be abi...

Blogun isminin nerden geldiğini bilmeyenin olmayacağını tahmin ediyorum. Ömrü hayatınızda bir kere dahi CM/FM oynadıysanız, ya da oynayan bir arkadaşınızın yanında "ulen herkes bunu oynuyo, ne ki bu acep" merakıyla 10 dakika oyuna baktıysanız, ya da 2 tane oyun delisi arkadaşınızın muhabbetine 2 dakika kulak verdiyseniz bunu bilmiyor olamazsınız. Aslında bilmiyor da olabilirsiniz...

Blogun isminin ne demek olduğunu söylemeden isim konusunu kapatıyorum. 8 aylık Kiwi acele edip UEFA yılın takımını yazmamış olsaydı, blog için bir giriş niteliğinde olacaktı bu yazı. Gerçi Kiwi yazmasa kimsenin de başlayacağı yoktu...

Takım 6 kişilik. Halısaha maçı yapsak dengeli bir takım olurduk. Kiwi ile Deepman dönüşümlü kaleye geçerdi, Ömer26 ile Kiwi&deepman ekürisinden biri savunmada, Silvereng DM tadında, Sethras AMC, bendeniz de beleşçi... Bu gereksiz detaydan sonra konuya giriş yapayım...

Adı futbol koksa da farklı bir tadı olacak bu blogun. Birbirinden bu kadar alakasız şeyler 1 milyoncuda bir de burda bir araya gelir heralde...

Omer26 Eskisehirspor muhabbetini sektirmez. Sinema yazar, oyun yazar ama konuyu Eskişehir'e kesin bağlar...

Kiwi hevesli bu işe. Boş da olsa bi iki post bırakır. Kendisine sorsak herşeyi yazar. Evinde EPL olmasının avantajını kullanmalı. Super Lig için de uygun bir aday ama tarafsızlığı konusunda soru işaretlerim var. Galatasaray yazar, dizi yazar, gece hayatına akar, çapkınlık yapar, ıghh pardon yanlış yere girdik...

Sethras, uluslararası platformdan fırsat bulursa yazar. Beşiktaş'ı ona emanet ediyorum. Mitolojik kahramanım benim, kendini futbolla kısıtlama WoW yaz, fantastik yaz, sonra başka ne yazmak istersen yaz... Yoo onu yazma...

Silvereng farklı bir platformun adamı. Borsadan arada haberdar et bizi hemşo. Beşiktaş konusunda farklı 3 bakış açısına şahit olacaksınız. Sethras-Silvereng ve ben... Arada blogda çelişkili yazılar görürseniz, göndericiye göre değerlendirin lütfen...

Deepman, sayın Admin'im. Bu aralar sen yazamazsın zaten. Zaten pek yazan biri de değilsin. 4 büyüklerden Ts yaz, Es-Es yaz, Anadolu yaz, müzik yaz, at yarışını diğer tarafta yaz. Doğduğun toprakları da terk eyleme...

Ben arada bir uğrayacağım buralara, ben yokken arkadaşlar ihmal etmezler burayı. Haa baştan söyleyeyim, kimse mesai saatleri içerisinde bir şeyler beklemesin. Akşamları, öğle araları, cuma 5'ten sonra falan yazarız ancak...

Arada aramıza başkaları da katılabilir. Castaway'i bilgisayar teknolojileri Ana Bilim Dalımıza başkan olarak bekliyoruz...

Umarım amatör hevesimiz kırılmadan, gittiği yere kadar devam ederiz.

En güzel yanı da bir gün ayrılsak da buradan devam edebilecek olmamız...

Blogumuz vatana millete hayırlı uğurlu olsun der, ipi ortasından keserim...
P.S. Fotoğrafa takılmanızı ve nedir ulen bu edasıyla çözmeye çalışmanızı tavsiye etmem. Koyacak birşey bulamadım. Alakasız olsun diye Carnot çevrimi koydum...

2 yorum:

omer26 dedi ki...

Hayırlı olsun.....

Togi dedi ki...

eline sağlık...