31 Ağustos 2012 Cuma

Almeida Ve Fernandesin Durumları

Beşiktaş teknik direktörü Samet Aybaba, TRTSpor yayınlanan ‘Basın Tribünü’ programına gündemdeki konuları değerlendirdi.

- “Fernandes ve Almeida bana gitmek istediklerini söylediler” -
Basında da sıkça yer bulan Fernandes ve Almeida konusuna da değinen Aybaba, “Fernandes ve Almeida ile ilgili bazı sorunlarımız olabiliyor. Takım ile ilgili bazı istekleri oluyor ve oturup konuşuyoruz. Para konusunda yerli ve yabancı oyuncularımızın sıkıntısı kalmadı. Almeida mutsuz olduğunu sahada belli ediyor, eşi ve çocuğuyla ilgili sıkıntısı var. Derbide oynamayacak. MR temiz çıktı ama ağrısı olduğunu söyledi. İnsanların ağrı eşiğini bilemezsiniz. Olabilir. Oyuncularla ilgili sıkıntılar olursa satışını yaparız. Batuhan, Almeida ile değişimli oynaycaktı fakat Almeida sıkıntılarını gideremezsa elimizden bir şey gelmez. Zaten kalsa bile böyle bir durumda antremanda ve sahada bize verimli olamaz. Fernandes’de bana gelip sıkıntılarını ve kalmak istemediğini söylüyor. Bunları oturup konuşuyoruz. Eğer gitmek istiyorsa, teklif getirmek zorunda. Yurtdışında ve içinde teklifler oluyor. Bize yurtiçinde gelen tekliflerde bizde rakibimizin en iyi oyuncusunu isteriz. Fenerbahçe Sezer, Özer, Özgür Çek gibi oyuncularını teklif ediyor, tabiki bizde Stoch, Cristian gibi rakibin iyi isimlerini istiyoruz.. Biz en başından beri Fernandesi satmayı düşünmedik ve istemiyoruz. Ben sadece size oyuncularımın durumlarını anlattım” dedi.
- “Quaresma ücretinde indirime gitmeyeceğini bize bildirdi” -
Taraftarın merak ettiği Quaresma konusunda da konuşan Aybaba, “Quaresma’nın menajeriyle görüşmeler yapıldı . Fakat ücretinde indirime gitmeyeceğini söyledi. Bu konuda yapılacak çok da bişey yok. Bu konunun çok uzadığını düşünüyorum. Beşiktaş kulübünde geçen sene verimisiz geçiren yabancılar yerine alt yapıya yatırım yapılsa şuan birçok yıldız oyuncu yetiştirmiştik. Yönetim ile yeniden yapılanma ile ilgili planlamalarımızı yaptık inşallah kendi yıldızlarımızı yetiştireceğiz. Taraftarlarımızı çok iyi anlıyorum, Quaresma’yı sevebilirler fakat Hasan Türk’ü de sevsinler. Sevgiyi eşit dağıtsınlar” dedi.

Hiç yorum yok: