17 Ağustos 2012 Cuma

Cenk Gönen



2005 yılında Denizlispor’a transfer olan genç kaleci, 2008 yılında Altayspor’a gitti ve aynı yıl içinde Denizlispor’a geri döndü. Turkcell Süper Lig’deki ilk resmi maçında Galatasaray’a karşı Denizlispor kalesini koruyan Cenk Gönen, 2 kere U-15, 16 kere U-16, 7 kere U-17, 2’şer kere U-18 ve Ümit Milli ve 1 kere de A Milli Takımımız’ın kalesinde görev yaptı. Cenk Gönen, 2010-2011 sezonu öncesinde Beşiktaş ile 5 yıllık sözleşme imzaladı.

Beşiktaş'a uzun zamandır(20 sene) sağlam bir kaleci gelmedi. Kim gelirse gelsin, kaleye yıllardır bir güven yok. Lucescu zamanında defans hattının sağlam olması sebebi ile kaleciler (Fevzi ve Oscar Cordoba) ve taraftar rahat etmişti. Daha sonra Hakan ve Rüştü Beşiktaş'ın kalesini korudu. Ben bir türlü bu iki kaleciye ısınamadım. Yedikleri her hatalı gol de daha da sinirleniyordum.
Cenk Gönen ise iyi bir kaleci. Onun da mutlaka hatalı yediği goller oldu ama birçok maçı da döndürdüğünü hatırlıyorum. Zamanla daha da kendini geliştireceğini ve Beşiktaş'ta hak ettiği yere en kısa zamanda geleceğini ön görüyorum. Mc Gregor'dan kaleyi alacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok: