24 Nisan 2010 Cumartesi

Bursaspor %99 Şampiyon


Ligin bitmesine 4 hafta kala Bursaspor 65 puanla lig birincisi konumunda ve bana göre 2009-2010 TSL'de şampiyon olacak. Yarışta en yakın rakibi ise 64 puanla bu senenin en kötü top oynayan takımlarından birisi olan Fenerbahçe. İki takımın da kalan maçları aşağıda sunulmuştur.
Bursaspor
Galatasaray (D)
Kayserispor (E)
Ankaraspor (X)
Beşiktaş (E)
Fenerbahçe
Kasımpaşa (D)
Eskişehirspor (E)
Ankaragücü (D)
Trabzonspor (E)
Bursaspor'un kalan 4 maçta 10 veya 12 puan toplamasını bekliyorum. Bu durumda 2009-2010 TSL Dönemi'nde uzun süre aradan sonra bir Anadolu Takımı şampiyon olacak. Ben de taa 28 Kasım 2009 tarihinde yazmış olduğum yazı ile öngörümün gerçekleştiği için tatmin olacağım.
28 Kasım'da yazdığım yazının linki aşağıdadır. Yazıyı da değiştirmeden aktarıyorum.

TSL'de 13 hafta geride kaldı ve liderlik yarışı son haftalarda daha da kızıştı.
Ligin ilk beşine baktığımızda şu takımları görüyoruz: Fenerbahçe, Bursaspor, Galatasaray, Beşiktaş, Kayserispor.

Bu haftaya kadar izlediğimiz futbula bakılırsa benim bu beş adaydan en çok şanslı gördüklerim: Bursaspor, Galatasaray.

Fenerbahçe 31 puanla lider ve en yakın rakibine göre 2 puan önde. Fenerbahçe bu sene hiç iyi top oynamıyor. Şanstan kazandığı maçların neticesinde uzun süredir ligi lider götürüyor. Ama görünen köy kılavuz istemez. Bu yarışta Fenerbahçeye şans vermiyorum.
Diğer bir ekip Kayserispor. Gerçekten çok iyi bir defans anlayışına sahip bir takım. 3 yıldır baya bir yol kat ettiler. Ancak bazen çok dengesiz oynayabiliyorlar. Deplasmanda çok puan kaybediyorlar. Bu yarışta Kayserispor'a da şans vermiyorum.
Geçen senenin şampiyonu Beşiktaş, lig başında çok puan kaybetmesine rağmen son haftalardaki galibiyet serisi ile bir an kendini şampiyonluk potasında buldu. Mustafa Hoca'nın düzenli bir kadrosu yok. Beşiktaş camiası baya karışık. Ocak ayında BJK kongresi var. Kısaca gündem yoğun olacak. Bu yarışta Beşiktaş'ın şansının düşük olacağını düşünüyorum. %10 ihtimal BJK şampiyon olur diye düşünüyorum.
Galatasaray sezona bomba gibi başladı. İleri hattı çok güçlü bir takım. Maçın kaderini değiştirecek oyuncu sayısı çok fazla. Son haftalarda çok puan kaybettiler. Medya Galatasaray'ın üstüne çok gelmeye başladı. GS'nin şampiyonluk şansını %20 olarak görüyorum.
Evet benim şampiyonluk yolunda favorim Bursaspor bu sene. Geçen sene oldukça iyi bir olgunlaşma süreci yaşayan Bursa, gerek teknik ekibi gerek yönetici kadrosu şampiyonluğa kenetlenmiş durumdalar. Takım içinde güzel bir uyum var. Orta saha defans arası ilişki üst düzeyde. İleride Sercan gibi tehlikeli bir isim var. Kısaca Bursaspor'un futbolunu beğeniyorum. Benim favorim Bursaspor bu sene. Gerçekten iddialı bir yorum ama bnm pencereden gözükenler bu yönde... Uzun zamandan sonra bir Anadolu takımı şampiyon olmaya bu kadar yaklaşmadı. Geçen seneki Sivasspor'dan çok daha büyük şansa sahip şampiyonluk yolunda...

Hiç yorum yok: