6 Nisan 2010 Salı

Sivas'ta İş Bitti


Geçen hafta Gaziantep’teki Sivasspor ‘ u izlemiştim. Geçen seneki ile alakası olmayan bir Sivasspor izleyince içimden Fenerbahçe maçının skoru ne olursa olsun Sivasspor’u rahatlıkla geçer diye düşünmüştüm yine yanılmışım. Galatasaray bu Sivasspor’u da yenemiyorsa evinde hücum gücü zayıf Fenerbahçe’yi yenemiyorsa bırakın şampiyon olmasını ligi 3. dahi bitirmesini istemiyorum. 4. olsun gelecek sene için motivasyon eksikliği nereden kaynaklanıyorsa ,mevkilere gereken transferler ne ise belirlenmesi gerekiyor. Çözüm yeni bir teknik adamsa yeni bir teknik adam, yeni bir yardımcı antrenörse yeni bir yardımcı antrenör, gereken ne ise yapılması gerekiyor.

Özetlerde gördüğüm Galatasaray dökülüyor. Savunma yapmayı bile beceremeyen bir Galatasaray var sahada. Maalesef bunun sorumlusu Galatasaray yönetimi ile Rijkaard’dır. Sorun yönetimin yaptığı transferlerde olmadığını görmek gerekir. Sorun Florya’nın yönetiminde, bunu oynanan futboldaki motivasyon eksikliğinden anlıyorsunuz. Bu kadar ruhsuz bir Galatasaray , bir Bülent Korkmaz döneminde gördüm, bir de bu dönemde gördüm. Bana kızan olabilir, beni haksız gören olabilir fakat Hakan Şükür gibi bir ağabeyin olmamasına bağlıyorum. Skibbe iyi niyetiyle bazı şeyleri çözmeye çalışıyordu, ama Türkleri çözemediğinden başarısız olarak gönderildi. Bırakın bu kadroyu şayet sahaya Galatasaray Fırat- Uğur- Semih- Emre Aşık- Alpaslan- Aydın- Mehmet Güven- Ayhan – Dos Santos- Ümit Karan- Yaser şeklinde bile sahaya çıksa bundan daha kötü oynayamaz. Beğenmediğimiz Yılmaz Vural ‘a veya Hikmet Karaman’a ver bu kadroyu bu Sivas’tan puan alıp gelmezse ben de bir şey bilmiyorum. En azından birliktelik sağlarlar, forman için oyna edebiyatıyla Galatasaray formasıyla puan alır gelir. Gerets’in ne kadar hakkının yendiğinin şimdi daha iyi anlıyor Galatasaraylılar . Adam nasıl bir kadro ile ne başarmış ayakta alkışlamak gerekir bu adamı. Şimdi Galatasaray yönetimi nerelerde hata yapıldığını tespit edecek, futbolculara gereken cezalar verilecek, yolların kimlerlen ayrılması gerektiğini taraftarlar biliyor, artık uygulama sırası Galatasaray yönetiminde.

Bir de Barış’ın yaptığı hareket cezasız kalmayacaktır, gerekli ceza 3 maç -5 maç ne ise verilir , şeriatın kestiği parmak acımayacağı için sorun da edilmemelidir. her şeye rağmen Barış’ın beraberlik golünden sonra isyan bayrağını açabilmesi en azından birilerinin hayat emaresi taşıdığını gösterir. Tüm Galatasaraylılara sabır diliyorum.

Hiç yorum yok: