26 Eylül 2009 Cumartesi

BJKAS NE OLUR?


BJKAS senetleri geçtiğimiz 2009 baharında oldukça sükse yapmıştı. Takip edenler bilir, tahta ünlü bir oyuncunun borsadaki manipülasyonları ile kısa sürede 2,xx li seviyelerden 13,xx li seviyelere çıkmıştı. Sonrası hüsran tabi. Gazete ve dergilerde BJKAS hisselerine ilgi artırılarak küçük yatırımcı çok pis ezilmişti. O zamandan bu yana tahta kısa sürede 5,xx li seviyelere indi ve uzun zaman yatay seyretti.
Daha sonra geçtiğimiz 10 gün içinde tahtaya baskı yaptılar 4,00 seviyesinin aşağısına çekip mal topladılar bir miktar. Eskiden kalan mallar ve son 15 günde toplanan mallar iade edilecektir. Amaçları budur diye düşünüyorum.
BJKAS hisselerinde 25.09.2009 tarhinde açıklanan bildiriye göre kamuya açıklanmamış özel bir durum yok. Kısaca özel bir durum olmadığına göre bu hareket manipülasyondan öte olamaz.
Maldan çıkmak için yukarı çekiyorlar diye düşünüyorum. Yine harekete başladıklarına göre arkada sağlam bir grup vardır. Açığa satışların arttığı periyotta maksimum 2 seans daha götürürler, sonra da açıkçılar posizyon kaparken malı çakıp kaçarlar. Şu nokta önemli açığa satışlar başlayana kadar kağıdı götürebilirler. Bu noktaya da dikkat çekmek isterim!!
Not: Tahtayı yapan grubun amacını yukarıya yazdım. Küçük yatırımcının dikkatli olmasını, hatta ve hatta hiç bu tahtaya bulaşmamasını rica ediyorum...

Yatırım tavsiyesi değildir.

3 yorum:

UmutxTR dedi ki...

Hocam kıymetli görüşleriniz için teşekkürler, sizce bu kağıdı hangi seviyeye kadar götürürler. 3.90 maliyetim var ve doğru zamanda doğru yerden çıkmak istiyorum. Teşekkür ederim

Togi dedi ki...

Dostum,
bu kağıtta doğru zaman doğru yer çok zor. çünkü manipülasyon yapıyorlar.

Daha önce belirttiğim gibi açığa satanlar artmaya başladığında kağıdı tavana zorlayıp, açığa satanların posizyon kapamasını bekleyecekler ve ardından tahta daha da yükselecek. Ardından hemen satış serisi gelir. bahsettiğim olay bugün 2.seans bir miktar gerçekleşti. Bundan sonra daha dikkatli olmak lazım. Çünkü kısmi olarak amaçlarına ulaştılar. Tahatnın Risk katsayısı dünden daha fazla bana göre.

Yatırım tavsiyesi değildir.

UmutxTR dedi ki...

Üstad, halen bu kağıtta bekliyorum. bildiğin üzere bugün tahta kapalı idi. Yarın nasıl bir açılış yapabilir sence? tahtası kapanan kağıtların açılışı nasıldır?