20 Eylül 2009 Pazar

Her Şey Ters Gidiyor

Beşiktaş'a sezon başından beri bol şans dileyip durdum. Geleceği ön gördük. Durum çok vahimdi çünkü.Buralara gelmemiz tesadüf değil. İlk 3 hafta olacaklar kendini belli etmişti. Bunu ön görmek için kahin olmaya gerek yoktu. Çünkü hemen hemen tüm yazarların yapılan yanlışlar konusunda dilinde tüy bitti...

Beşiktaş'ta her şey ters gidiyor. Beşiktaş'tan bu zihniyetle hiçbir cacık olmaz. Bir defa senin ideal 11 in yok. Bu ne biçim iş ya! Düşünsenize kimse maça zihin olarak hazır olamıyor. Saçmalığa bak. Manu maçında Bobo'yu ilk 18'e almayan Mustafa Hoca (Türkiye'nin yeni dedesi), bugün Kayseri maçında ilk 11'de çıkarıyor. Paradoksa bakar mısınız? Yok böyle bir şey... İnsanı çileden çıkarır bunlar.

Maçtan hiç bahsetmek istemiyorum. Taraftarının önünde 3 puanı bırakıyorsun, yazık. Sadece birkaç oyuncuyu eleştireceğim. Serdar, İbrahim Kaş, Fink defolun gidin bu takımdan. İbrahim Kaş'ı haftalarca yazıyorum. Bu adamı savunan arkadaşları görünce de senin futbol bilgine diyorum. İbrahim Kaş yine maça damgasını vurdu. Gereksiz ve kontrolsüz topa girişleri ve hamleleri, ofansa anlamsız katkıları, goldeki hatası baş yoldurtan cinstendi.

Sonuç olarak BJK, ilk 6 haftada 12 puan kaybetti. Yok böyle bir tablo. BJK camiası çok karışacak. Teknik direktör sorunu çok büyük, ancak esas sorun yönetimdedir. Sorunu kökten çözmek lazım. Bu yönetim BJK başında olduğu sürece BJK taraftarı çok üzülür. Şampiyonlar Ligi çok önemli, ancak bu yönetim ile insan heyecanını kaybediyor. Çok acil radikal kararlara ihtiyaç var. Yok aynı şekilde devam ederse geçmiş olsun tüm camiaya...

Hiç yorum yok: