13 Eylül 2009 Pazar

Galatasaray 3 - 0 Besiktas



Uzun bir zaman oldu bloga yazmayali, ama dunku GS-BJK derbisinden sonra macla ilgili biseyler yazayim dedim. Malum besiktasli yazarimiz maci degerlendirecektir ama GS li olarakta bende bir degerlendireyim dedim.


Her nekadar blogta yapilan anket Besiktasin maci kazanacagina dair ciksada bircok bahis sitesinde verinler oranlar bu macin favorisinin Galatasaray oldugunu gosteriyordu. Biletimizi aldik ve bu onemli maci seyretmek icin yeni acik ustte yerimizi aldik. Mac oncesi stadda guzel bir atmosfer vardi taraftarin takimina guveni sonsuzdu dolayisiyla oyuncular sahaya cikinca stad solen yerini andirdi. Futbolcular cagrildiklari her tribune gitmeye calistilar, ozellikle Arda, Kewell ve Baros`a inanilmaz bir sevgi vardi. Diger yildizlari saymiyorum bile(Keita, Elano ...)


Gelelim macin degerlendirmesine, Galatsaray takimi bu macta milli takimdan donen oyuncularin yorgunlugundanmidir yoksa 10 gunluk verilen aradanmidir nedir kopuk oynuyordu, bir turlu topu defanstan cikaramiyor ilerideki adamlari topla bulusturamiyordu. Ama kaliteli futbolcularinin bulunmasi ve skoru her an degistirebilecek oyunculara sahip olmak boyle birsey iste, ne kadar kotu oynasanda her an gol bulabiliyorsun ki mac boyunca kotu oynayan kaptanimiz Arda kornerden bir top atti ve sonuc Goooool. Arda yaptigi bu asist disinda sahada resmen yoktu. Gelelim Baros`a Rijkaard tam onu degistirecktiki buldugu bir gol hem onun oyunda kalmasini sagladi hem de 3.golude atarak bu takimin gol makinesini oldugunu ve Kartal Avcisi oldugunu herkese gostermis oldu.


Besiktas tarafini degerlendirecek olursam, Mustafa hoca herkesi sasirtan bir kadro ile sahaya cikti, Galatasarayin belalisi Nobre`yi kenarda tutmakla ve Holosko gibi hizli bir oyuncuyu kenarda tutarak maci verdi diye dusunuyorum. Buna ragmen Besiktas bana gore daha cok pozisyon bulan tarafti ve Serdar Ozkan biraz daha berecerikli olsaydi 2 golu rahat bulup besiktasi rahatlatip mac bambaska bir hal alacakti.


Neticede Galatasaray kotu oynadigi bir macta 3 gol bularak 3 puani aldi ve sampiyonluk yolunda emin adimlarla ligde yoluna devam ediyor.

1 yorum:

Togi dedi ki...

ulan firari miydin lan?

söylesene geldiğini...
ben de rakip tribündeydim :)