2 Şubat 2009 Pazartesi

Es-Es Yorumsuz ??

Normal şartlarda eskişehir, ibb den iyi bir takım. Galibiyeti tartışmıyorum. ama şu soruyu da soramadan geçemiyorum. es-es, ibb yi 6-1 yenecek güçte mi? evet top yuvarlak, futbol süprizlerde dolu bir oyun. ancak sene başından beri ligde her maça ortalama 1 gol ile çıkan es-es'in tek maçta 6 gol atmasını garipsedim. Sonra durum ortaya çıktı:

Maçın gollerini izledim de... ilk gol penaltıdan gelmiş, pozisyon penaltı. Ancak penaltı posizyonununda rakip futbolcuya direk kırmızı kart çıkmış. karar hatalı, ben olsam sarı kart bile vermem. bariz gol şansı yok kısacası. neyse 10 kişi kalan takıma goller leb-lebi gibi gelmiş. ve diğer takıldığım nokta: İlk yarının son dakikalarında bir penaltı daha kazanmış es-es. bu posizyonda penaltı değil. Youla ceza sahası içine girerken düşürülmüş. Posizyon faul, ancak ceza sahası dışında.

Diyorum ki Rıza'nın hakemleri isyankar açıklamaları işe yaramış, tabi bana göre... Eskişehirlilere göre ise durum farklı: Rıza'nın geçen haftaki açıklaması "Hakemler bizi engelliyor, bu yüzden bundan sonra maçlara buna göre çıkacaz". bu haftaki sonuç gösteriyor ki haftaya hacettepe yandı :)

Herkese iyi geceler...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Herkes için adalet istiyorum. Fakat maç 11'e 11 de bitseydi, penaltı da verilmeseydi inanın yine kazanırdık bu maçı. İlerleyen haftalarda ne kadar kaliteli bir takım kurduğumuzu herkes anlayacak.