7 Şubat 2009 Cumartesi

Recep İvedik 2 Geri Sayım Başladı


4-4,5 milyon arası seyirciye ulaşan Recep İvedik filmini geçen seneden hatırlarsınız. Tadımlık bir filmdi.Bir ya da iki kez izle verdiği tat yeter. Yani kompleks bir konusu olmayan ancak filmin %50'lik bölümünde gülme krizine girdiğimiz bir yapıttı. Şahsen ben sinemaya eğlenmek için giderim. Geçen sene Recep İvedik'in filminde oldukça eğlenmiştim ve tüm arkadaşlarıma tavsiye etmiştim. Basında çıkan ve çoğu arkadaşlarımdan aldığım filme yönelik eleştriler benzer yöndeydi. İşte film çok küfürlü o yüzden güldüren bir filmdi, komedi sınıfına sokmak anlamsız diyen oldukça fazla kişi vardı.

Recep İvedik'in fragmanlarında küfür yok, bazı sahnelerde ben yine gülme krizine girdim. Neyse 13 Şubat'dan sonra izleyecez. Her ne kadar filme ön yargılı gitmek istemesem de eminim film sonrası gülmekten karnıma kramplar girecek.

Hiç yorum yok: