1 Şubat 2009 Pazar

Kiwi'ye Cevap

Sevgili arkadaşlar öncelikle özür, kiwi nin yorum kısmına yazmaya çalıştım, ancak hata verdi. ilgili arkadaşlara bunun nedenini soracağım.Ben de yazıyı konu başlığına iliştiriyorum.

Eline sağlık Kiwi, güzel yerlere temas etmişsin.

Hakem yorumuna katılıyorum. bizim hakemler oto bokA kart çıkarıyor. Ama bunun sebebi tamamen AÇ ve ET adlı iki tecrübeli hakemimizin eleştirirken iğneleyici lafları. hakemlerimiz hata yaparım, onlara(Aç, ET) malzeme olurum piskolojisi ile maç yönetemiyor. sahada otoriter bir yönetimi sağlayamadıkları için kartlarını koz niyetine sahaya döküyorlar. Yazık! diyecek pek bir şey yok. Bu MHK ile ne kadar devam edeceği
Trabzon'un sadece iki golünü gördüm şimdilik. Gollerin ikisine de şapka çıkartırım. Gökhan'ın golü tek kelime ile muhteşem, umutun golü ise geçen hafta volkana atamadığı aşırtmaya nispet eder cinstendi. öyle bi gol attı ki arkadaş ben aşırtmayı böyle atarım havası vardı. Helal!

Galatasaray ın geniş özetini izledim. Şaşırdım, çok posizyona girememiş GS takımı. Ama iki golde seyir açısından çok zevk verdi bana. ilk golün hazırlanışı, ikinci gol ise direk pes'de attığımız goller gibiydi, nefisti. Ama şunu da söylemek gerek özetlerde Nonda eskisine göre etkisiz görünüyor.


1 yorum:

kiwi dedi ki...

Nonda etkisiz haklisin zaten Skibbe de o yuzden onu cikartacakti golude sapkadan tavsan cikmis gibi supriz oldu ama golcu dediginde ummadigin anlarda golu atip takimini one geciren diilmidir? ole yada bole gol atmasini biliyoruz :)