7 Şubat 2009 Cumartesi

Ya Tutarsa



Hacettepe - Eskişehir: Eskişehir, bu hafta sonu ligin sonuncusu ve en az gol atan takımı Hacettepe deplasmanına çıkacak. Eskişehir, Hacettepe'ye göre gerek kadro gerek ise oyun bakımından daha iyi, ancak deplasman ekibinde Engin Bayraktar ve El Saka gibi eksikler bulunuyor. Buna ek olarak Hacettepe'nin 2. yarıya kendini vermesi gerekiyor, kısacası ev sahibi ekibin kazanmak zorunda olması maçı beraberliğe götürebilir. Maçın berabere ya da deplasman ekibi lehine olacağını düşünüyorum.

Galatasaray - Kayseri: Galatasaray, Sivas üçlemesinden sonra evinde Kayseri ile karşılacak. Salı günü Sivas maçının uzatmalara kalması takımı iyice yıprattı. Bu hafta GS'li oyuncularda yorgunluk belirtileri gözlenebilir. Kayseri ise futbolu öldürüyor, strateji gereği fazla kapanıyor. Az gol yiyor. gs-kayseri maçında ilk yarının berabere sonuçlanıp 2.yarıda taraftar desteğini arkasına alacak olan GS'nin galibiyet almasını bekliyorum.

Antalya - Denizli: İki takımda kupa yorgunu. Denizli'nin teknik direktörü görevinden istifa etti. Teknik patronu olmayan takım avantajsız olur, ne yapacağını bilmez. Mehmet Özdilek'in Antalyaspor'un başına geldikten sonra iyi bir oyun şablonu oluşturduğunu düşünüyorum. Bence Antalya galibiyete iki adım daha önde.

Konya - Beşiktaş: Konya hep zor bir deplasman olarak bilinir. Geçen hafta deplasmanda Ankaragücü'nü yenerek moral depolayan Konya'yı bu sene pek beğenmiyorum. Sahasındaki maçlarda fazla kapanmıyor. Beşiktaş bir çıkış ivmesi yakaladı. BJK, Takım olarak umut vaad eden bir futbol sergilemese de Konya'yı yenecek güçte diye düşünüyorum.

İBB-Fenerbahçe: İbb, daha önceden söylediğim gibi kötü oynuyor. FB iyi futbol oynamasa da bu maçı yıldızlarıyla rahat geçer.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bu kupona oynuyorum 1 20 iyi oran inş tutar.

Togi dedi ki...

144 kodlu maçta kim nasıl oynadı bilmiyorum ama son dakikalarda atılan gol kupon için büyük şans :)