11 Şubat 2009 Çarşamba

Türkiye - Fil Dişi Sahili : 1-1


Maç analizi yapmadan önce o yağmurda millileri yanlız bırakmayan İzmirliler'e saygılarımı sunuyorum, çünkü futbola aç olan İzmir halkı futbol sevgilerini bizlere bir kez daha göstermiş oldu. Eğer bu maç o hava koşullarında İstanbulda olsaydı, o kadar seyircinin stadda toplanması imkansızdı. Üstelik bir de İstanbul'un o meşhur trafik çilesini de unutmamak gerek tabi.

Maça gelecek olursak, Millilerimiz ilk yarı bana göre güzel bir oyun sergilediler ve ilk dakikalarda bayağı koşan, arzulu, istekli ve diri takım görünümündeydiler. Gol de erken gelmesine rağmen farkı daha fazla açamadık ve 2.yarıyla beraber klasik özel maç havasına bürünüp ilk yarıdaki disiplinden koptuk, e hal böyle olunca da 90+2de de olsa golü kalemizde görmüş olduk.

Gökhan Ünal'ı attığı golden dolayı tebrik ediyorum, çünkü yerli bir forvetin topa nasıl vuracağını bize göstermiş oldu, ben uzun zamandır forvetlerimizin öyle düzgün bir şut atarak gol yapabildiklerini görmemiştim, büyük ihtimalle vurdukları dağlara taşlara gitmekteydi.

Birçok kişi Fatih hocanın kadro seçimini eleştirecektir, ben o konu hakkında bir yorum yapmayacağım çünkü Fatih hocamıza güvenim sonsuz. Belki bu kredisini hemşerim olmasına da borçlu olabilir. Umarım bu maç ile eksiklerimizi görüp İspanya karşısına daha iyi bir Türkiye olarak çıkar ve istediğimiz sonucu alırız.

Hiç yorum yok: