19 Şubat 2010 Cuma

22. HAFTA TSL İDDAA ÖNERİLERİM


145----------SİVASSPOR-MANİSASPOR--------1--------------------1.85

153----------ESKİŞEHİRSPOR-G.BİRLİĞİ------1---------------------2

239----------TRABZONSPOR-İST.BŞ.BLD-------1--------------------1.25

329----------ANKARAGÜCÜ-ANTALYASPOR---ALT-----------------1.55

330----------DİYARBAKIRSPOR-DENİZLİSPOR-02------------------1.81

331----------KASIMPAŞA-GAZİANTEPSPOR-----2-------------------2.55

381----------BEŞİKTAŞ-GALATASARAY---------0/2-----------------5.5

401----------FENERBAHÇE-BURSASPOR---------0-------------------3.4

4 yorum:

Togi dedi ki...

sv. yakinyoko seninle bu hafta iddaa tahminlerimiz uyuşuyor. bu hafta iddaadan iyi oran tuttulabilir düşüncesindeyim.

yakinyoko dedi ki...

valla ben de aynı fikirdeydim, ama eskişehir ve trabzon yaktı yıktı

Togi dedi ki...

enteresan skorlar yine. İddaa oynamıyorum kaç haftadır. çünkü çok formsuzum. Bu aralar TSl'yi hiç bilemiyorum.

yakinyoko dedi ki...

formsuzlukla alakası yok herkes kaybeder bu sonuçlara; bir de trabzon ve ankaragücü maçları hariç hep iyi oranları yakalamaya çalışıyorum,mesela galatasaray ve bursaspor maçının tutmaması şanssızlık