10 Şubat 2010 Çarşamba

Yılmaz Vural Bile Yapamaz


Yılmaz Vural , x takımının başında Galatasaray'ı yener
- "Galatasaray'ı bana verseler , 3 yıl üstüsteTSL şampiyonluğu, 3 yıl üstüste Türkiye Kupası ve 3 yılın içinde Şampiyonlar Ligi Kupası vaad ediyorum,."
Yılmaz Vural, x takımının başında Beşiktaş'ı yener
-" Beşiktaş' bana verseler , 3 yıl üstüste TSL şampiyonluğu, 3 yıl üst üste Türkiye Kupası vaad ediyorum."
Yılmaz Vural, x takımının başında Fenerbahçe'yi yener
- " Fenerbahçe'yi bana verseler, 2 yıl üstüste TSL şampiyonluğu vaad ediyorum."
gazeteci:" Beşiktaş ve Galatasaray için 3 yıl üstüste TSL şampiyonluğu , Türkiye Kupası vaad ettiniz. Hatta Galatasaray için Şampiyonlar Ligi'nde kupa vaad ettiniz, Fenerbahçe için de bunları vaad edecekmisiniz?"
-Yılmaz Vural: " Bunları ben bile vaad edemem."

Hiç yorum yok: