24 Şubat 2010 Çarşamba

Galatasaray - Atletico Madrid İddaa Önerisi


Galatasaray evinde çok kritik bir maça çıkıyor. Pazar günü İnönü Stadı'ndan 1 puan çıkaran sarı kırmızılılar bu kez Ali Sami Yen'de Atletico Madrid karşısına çıkıyor. Galatasaray'da sakatlar can sıkmaya devam ediyor. Beşiktaş maçında sakatlanan Arda'nın oynayıp oynamayacağı henüz belli değil denilse de bu maçta görev alacağını düşünüyorum. Agüero'nun oynamama ihtimali ve Emre Güngör'ün nükseden ağrılarınan dolayı Servet'in forma giymesini bekliyorum. Galatasaray'dan yine kontrollü bir oyun bekliyorum. Yenilecek bir golün çıkarılması zor çıkacağı için geçen iki maçtakine yakın bir diziliş bekliyorum. Rijkaard, ev sahibi olmasından ötürü eninde sonunda gol atmayı planlıyordur. Galatasaray ligde evinde oynadığı maçlarda 11 maçta 8 galibiyet 3 beraberlik aldı. Bu sezon Avrupa Ligi'nde evinde oynadığı 6 maçta 5 galibiyet 1 beraberlik almış durumda. Şampiyonlar Ligi'nde grubunda deplasmanda oynadığı maçlarda Porto'ya 2-0, Chelsea'ye 4-0 yenilen İspanyol temsilcisi, deplasmanda aldığı tek puanı Rum takımı Apoel'den almış durumda. La Liga'da oynadığı 12 deplasman maçında 2 galibiyet 3 beraberlik 7 mağlubiyet almış durumda. Galibiyet aldığı iki takım var. Birisi Valladolid, diğeri de Xerez. La Liga'yı takip edenler bilir ki Xerex açık ara lig sonuncusu, Valladolid de ligde sondan üçüncü ve ev sahibi performansı da ligin sondan üçüncüsü durumunda. Özet olarak deplasmanda etkili bir sezon geçirmiyorlar. Galatasaray ne yapması gerektiği açık kontrollü oynayacak, rakibe açık alan bırakmayarak oynamaya çalışacaktır. Bu sebeplerden ötürü Galatasaray'ın galibiyetini öneriyorum . Oranı 2, oran yükseltmek isteyenlere de Galatasaray'ın 1 farklı galibiyetini öneriyorum . Handikap 0 seçeneğini işaretleyenler 4 gibi güzel bir orana da sahip olacaklardır.


562----Galatasaray-Atletico Madrid--------h(0)--------4------------Atletico 1 gol önde başlıyor

Hiç yorum yok: