13 Ağustos 2009 Perşembe

Ya Tutarsa (TSL 2.Hafta)

Ankaragücü - Vestel Manisa: Bu sene oldukça olumlu transferler yaptı Ankaragücü. Manisa'nın yeni bir kadrosu var, bir miktar TSL'ye uyum süreci yaşacaklarını düşünüyorum. Ankara ekibini galibiyete daha yakın görüyorum.

Fenerbahçe - Sivas: Sivas geçen seneden çok uzak. Mevcut kadroyu bozdular ve yerlerine monte edilen adamlar, geçen seneki adamları aratıyor. Formda bir Fener, Sivas'ı rahat geçecektir. Sivas deplasmanda temkinli çıkacaktır. Fener, Sivas'ı açmakta ilk yarı zorlanabilir. Bu yüzden ilk yarı 0 bekliyorum. İkinci yarında Fener maçı koparır diye düşünüyorum.

Beşiktaş - Antalya: Antalya, temkinli ve sert oynuyor. Tehlikeli bir takım. Yine de BJK'nın yeneceğini düşünüyorum. Ama ilk yarı zorlanabilir. 0-0 ya da 1-1 gibi bir skor muhtemel ilk yarı için.

Kasımpaşa - Büyükşehir Bld: Kasımpaşa için konuşmak için henüz çok erken. Bu takımda uyum süreci yaşayana kadar ilk 5 hafta çok gereksiz puanlar kaybedebilir. İBB geçen seneye göre kadrosunu güçlendirdi. Bu maçta favorim İBB.

Ankaraspor - Gençlerbirliği: Ankara derbisinde Ankaraspor'un galibiyete daha yakın olduğunu düşünüyorum. Ankaraspor'da giden önemli oyunculara rağmen gelenlerde gayet iyi. İyi bir hazırlık dönemi geçirdiler. Ankaraspor'un ofans hattı dikkat çekiyor bu sene.

Kayseri - Gaziantep: Kayseri topu çok öldürüyorlar, fazla kapalı oynuyorlar. Hazırlık maçlarında bile çok az gol atıp çok az gol yiyorlar. Yalnız bu senenin en iyi ofans hatlarından biri Gaziantepspor'un. Bu maçta Antep'i iki adım daha önde görüyorum.

2 yorum:

Togi dedi ki...

Antep yaktın bizi...

Artık yrnki BJK maçına bakıyoruz :))

Togi dedi ki...

iyidir iyidir 15,9 luk oran tuttu :))