23 Ağustos 2009 Pazar

Biri Galatasaray'ı Durdursun!


Üç haftada 11 gol ve 9 puan... Böyle ofans hattına sahip bir takımı TSL'de yenmek çok zor. Şimdi spor camiası ikiye bölündü. %90 ı GS, çok güçlü ve şampiyonluğun tek adayı ve tek zorlanacağı maç FB maçı diyor. Lig erken bitebilir iddaaları... %10 luk kesim ise geçen senede GS'nin hemen hemen aynı kadroya sahip olduğunu puan kayıpları ileride gelir diyor. Neyse ben %10 luk kesmi kayda almıyorum. Geçen sene GS'de sakatlar ve Skibbe gerçeği vardı, sonrası malum. Bülent Hoca geldi, takım toparlayamadı. Bu sene hem ek kaliteli transferler var hem de sakatlıklar çok az.
****************************
Peki bu takım nasıl puan kaybedecek? Kim durduracak bu GS'yi? Açık söylemek gerekirse Kayseri'nin bugün bir hayli zorlayacağını düşünmüştüm. Kapalı KAyseri defansına bile 4 gol atıyorsan, rakip taraftarlara susmak düşer. Galatasaray'ın bir tek defansta sorunu var. O da ofans sayesinde yok oluyor. Topa daha çok sahip olan GS, bir nevi defans yapmış oluyor. Konudan sapmayalım. Kim durduracak Galatasaray'ı? Benim tek beklentim: MEDYA... GS'yi öve öve bitiremiyorlar. GS hakkında olağanüstü manşetler atıldığı sürece GS tehlikededir. Eğer GS'li oyuncular havaya girerlerse puan kayıpları başlar diye düşünüyorum. Diğer türlü GS çok büyük ihtimal şampiyon olur. Ancak geçen seneki gibi sakatlar artar ya da ne bileyim, GS li oyuncular maç seçer. O zaman düşüncem değişir. Ama şu şartlarda GS'yi TSL'de FB dışında yenecek takım yok gibi...

Hiç yorum yok: