29 Ağustos 2009 Cumartesi

Ya Tutarsa (TSL 4.Hafta)

293 Ankaragücü - Büyükşehir Bld: Ankaragücü bu sene ileride çok üretken olamıyor. Golleri genelde duran toplardan, karambolden ya da ceza sahası dışından buluyor. Tam olarak bir takım olamamış. İBB'yi be sene çok beğendim. Geçen seneye göre daha da güçlenmişler. Yeni transferler iyi. İbrahim Akın ve Efe İnanç formda bu sene. Ben maçın ortada ya da İBB tarafına olacağı kanaatindeyim.
294 Eskişehir - Antalya: Eskişehir bu sene kadrosunu oldukça güçlendirdi. Geçen haftaki İBB maçında maç gitti gitti geldi gibi oldu. Şans futbolda önemli bir faktör. Es Es sahasında kolay kolay yenilmiyor. Hatta ilk yarıda genelde golü de atıyor. Ancak Antalya taş gibi takım, Mehmet Hoca geçen senenin üstüne baya taş koymuş. Antalya mücadeleci, iyi paslaşan ve kolay kolay pes etmeyen bir takım. Kontra atak oyuncuları zaman zaman tehlike yaratabiliyor. Bu maçın berabere biteceğini düşünüyorum. Ancak 02 yi ugun gördüm.
429 Kasımpaşa - Gençlerbirliği: Kasımpaşa yeni kurulan bir kadro, henüz lige ısınamadı. Gençlerbirliği ise iyi bir takım kurmuş. Kasımpaşa'yı zayıf bulduğumdan, Gençlerbirliğini galibiyete daha yakın taraf olarak görüyorum.
430 Sivas - Diyarbakır: Sivas, geçen seneki kadroyu bozarak hayatının hatasını yaptı. Geçen seneki inançtan eser yok. Çok formsuzlar, yorgunlar. Ancak bu maçla çıkışa geçecelerini düşünüyorum. Artık bir galibiyete ihtiyaçları var.
431 Trabzon - Bursa: Trabzon, Uefa yorgunu. Trabzon oldukça formsuz bu sene. Takımdaki oyuncular iyi, ama saha içindeki kurgu kötü. Bursa'yı çok beğeniyorum bu sene. Geçen seneki kadronun üzerine güzel takviyeler yaptılar. Bu senenin flaş takımlarından biri olmaya aday ilk takım. Bursa'nın Trabzon'dan puan ve puanlar alacağını düşünüyorum.

1 yorum:

Togi dedi ki...

eses maçına 182 lik oran gitti ya. Ulan antalya bir gol atamadın 2.yarıda.