1 Ağustos 2009 Cumartesi

Şampiyonluk Bizim Kupalar Bizim

Barış kupası sona erdi. İzlediğimiz kadarı ile Beşliktaş tam olarak hazır değil, ancak toplarlanma süreci kısa sürer diye düşünüyorum. Öncelikle geçen seneki kadronun ağırlıklı olarak korunması ve faydalı takviyelerin olması Beşiktaş'ın bu sene oldukça iyi performans göstermesine sebep olacak diye düşünüyorum. Bana göre Beşiktaş'ın bu sene yaptığı en yararlı transferi Ferrari transferidir. Defansın göbek bölgesinde bu sene daha az sorunla karşılaşıcağımıza eminim. Cisse 'nin yerine Fink'in gelmesi ön liberoyu daha da kuvvetlendirdi. Bu yüzden yapılan defansif transferler Beşiktaş'a olumlu yansıyacaktır. Şimdi tek bir transfer bekliyor BJK taraftarları. Çok ünlü bir 10 NUMARA... Beklenen bu transfer gerçekleşirse Beşiktaş için güzel bir sezon geçeceğine eminim.

Bu sene Beşiktaş'ta form patlaması beklediğim oyuncuları paylaşıyorum. İsmail Köybaşı, Nobre, Holosko. Bu sene bu oyunculardan çok şey bekliyorum.

Bu sene maç kurtaracak kritik oyuncuları paylaşıyorum. Ferrari, Ernst, Nihat, Tello,Yusuf Şimşek.


Yarınki Süper Kupa Finali'nde beklediğim Beşiktaş'ın muhtemel 11 i yukarıda sunulmuştur.
Mustafa Hoca'nın yarın ikinci yarıda oyuna Nihat, Serdar ve sakatlığı geçerse Yusuf''u oyuna almasını bekliyorum.
Rakibi kısaca değerlendirirsek; bana göre rakip takımın ofans hattı geçen seneye göre istekli ve kuvvetli. Defans göbeği çok zayıf bence, özellikle geçen seneye göre. Lugano ve Edu'yu bu sene baya arayacaklar gibi. Carlos ve Gökhan Gönül kanatlardan ofansa çok destek veriyor, bu yüzden FB'nin defansı bu sene çok açık verecek, çok gol yiyecekler, çok gol atacaklar diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok: