22 Temmuz 2009 Çarşamba

Genç Kartal Batuhan Antep'te

Genç kartal Batuhan Karadeniz, Es es macerasından sonra bu sefer de Antep macerasına atılıyor.
Gaziantepspor kulüp başkanı ibrahim Kızıl, yaptığı açıklamada Gaziantepspor taraftarlarına müjde vererek Beşiktaş'tan Batuhan'ı 1 yıllığına kiraladıklarını söyledi. Bu transfer işlemi, Beşiktaş, Gaziantepspor ve Batuhan Karadeniz için hayırlı uğurlu olsun. Batuhan, Antep'e çok büyük katkı sağlayacaktır. Batuhan, bu senenin flaş takımı olarak beklediğim Gaziantepspor'da çok iyi pişecektir.

8 yorum:

deepman dedi ki...

BATUHAN İYİ DEĞİL Kİ NASIL Bİ KATKI SAĞLASIN. AMA ANTEPE GİTTİ DİYE İYİ DİYECEKLER OLABİLİR ARAMIZDA:P

Togi dedi ki...

İYİ DEĞİL Mİ? SEVGİLİ DEEPMAN, SORARIM SANA, BU SENE ES ES'İN LİG'DE KALMASININ ESAS NEDENİ NEDİR? BATUHAN KARADENİZ ESKİŞEHİR'DE ÖYLE YA DA BÖYLE 14 MAÇTA 8 GOL ATTI. ES ES GEÇTİĞMİZ DÖNEM 45 GOL ATTI. KONYA'YI 2-1 YENDİĞNİZ MAÇTA 1 GOL, ANTALYA'YI 2-0 YENDİĞİNİZ MAÇTA 2 GOL, HACETTEPE İLE 2-2 KALDIĞINIZ MAÇTA 1 GOL ATMIŞ. KISACA ES ES İN PUAN VE PUANLAR ALDIĞI MAÇLARDA ÇOK BÜYÜK KATKISI OLMUŞ. BATUHAN OLMASAYDI ES ES ŞU AN TSL'DE DEĞİLDİ. ANTEP'E ÇOK BÜYÜK KATKISI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM. SAKATLIK, KİRALIK V.S GİBİ KONULARDA SORUN OLMAZSA EN AZ 10 GOL BEKLİYORUM BGENÇ KARTAL'DAN.

yakinyoko dedi ki...

bence batuhan türkiye standartlarında iyi bir forvet. türkiye'de bu tip forvetin iyisi kolay kolay çıkmıyor. antep'in forvet sayısı fazla olduğu için ne kadar sıklıkta forma şansı bulur bilemiyorum. İlk 11 çıkacağı maçların yarısı kadar gol atar gibi tahmin ediyorum. 25 maç oynasa 12-13 gol atar.bence sorun gaziantepspor başkanının ismail'i verdikten sonraki sözleridir. golcünün babasını alacaktı. batuhan hem golcünün babası değil hem de gaziantepspor'un malı olarak gelmedi. ben hedefi olan takımların hazır olmayan kiralık oyuncu getirmesine karşıyım. gaziantepspor beşiktaş'ın feeder kulübü gibi davranıyor.antep iyi oyuncusunu veriyor; beşiktaş da kullanmadığı oyuncusunu verip takas ediyorlar. togi'ye sorum şu: beşiktaş herhangi bir transfer yaptığı zaman borsaya bildirdi diye haberlerde geçer; ben ismail de böyle bir haber duymadım; varsa linki yollarmısın? bildirmişse de benim için yetmez gerçi.bu sene de antep'in beşiktaş ile ve beşiktaş'ın rakipleri ile yaptığı maçları dikkatle takip edeceğim.

deepman dedi ki...

valla ben iyi diyorum ama sizler iyi değil diyordunuz geçen sene. tam manasını anlayamadın galiba sözlerimin.
yalnız senin sözlerinden yola çıkarak eskişehiri ligde tutan adam antepi şampiyon yapması lazım bence. öyle bi anlatmışsın ki batuhan olmasa eskişehir küme düşecek. bence eğer öyle bi oyuncu arıyosan bu adam bülent kocebeydir. maç kazandıran adam odur çünkü. ben eskişhirin tüm maçlarını biliyorum sonuçta.

deepman dedi ki...

batuhan gsye gitse ilk 11 oynayacak kapsitededir. fb şüpheli. onlar dışında Türkiye'de ilk 11 oynayamayacağı takım yok. tartışmam bile. isteyen istediğini söylesin. istatistikler her zxaman her şeyi oratay koymuyor. izlemek lazım. psv boşuna istemiyo bu adamı!

Togi dedi ki...

sevgili yakinyoko,
buyur:
http://www.kap.gov.tr/YAY/BILDIRIM/BILDIRIM.ASPX?ID=86037

Togi dedi ki...

Bence Batuhan'ın Es es 'deki payı büyüktür. Antep'e yararlı olacağını düşünüyorum. Gaziantep bu senenin flaş takımı olacak. Belli mi olur belki de Batuhan golleriyle şampiyonluğa götürür :P

yakinyoko dedi ki...

togi yolladığın linkte ne kadar miktara transfer olduğuna dair bir bilgi yok