29 Temmuz 2009 Çarşamba

Mor Forma Galatasaray'a Yakışmamış


Galatasaray 'ın bu sezon giyeceği formaların tanıtımı önceki gün yapıldı. Tabi ki herkesin konuştuğu forma mor renkli forma oldu. Geçtiğimiz senelerde altın sarısı, açık mavi , vişne ve turuncu renklere sahip formaları görmüştük. Bunların içinden en çok vişne rengi olan formayı sevmiştim. Mor renkli formayı açıkçası beğenmedim ancak Galatasaray'ın resmi sitesinden yapılan açıklamaya göre mor renkli formanın satışı açık ara öndeymiş.

Galatasaray'ın veya diğer kulüplerin alternatif bir forma rengine sahip olmasını anlıyorum fakat bu formanın renginin devamlı değiştirilmesinden yana değilim. Sanki her sezon başka bir kimliğe bürünmek gibi geliyor. Geçen sezon ki turuncu formanın birçok arkadaşım tarafından da sevildiğini bildiğimden dolayı keşke turuncu formayla devam etselerdi. Turuncu formayı sevmemde sarı ile kırmızının birleşeni olmasının yanı sıra Hollandalıları hatırlatması ayrıca hoşuma gidiyordu.



Galatasaray'ın formalarını Adidas gibi bir dünya markası üretiyor olmasına rağmen formaların designından da memnun olmadığım için bu formaları almam mümkün değil.

Ayrıca kulübün lisanslı ürünlerini almaya meyilli birisi olmama rağmen kulübün tekstil ürünlerini beğenmediğimi de söylemek istiyorum. Tamam taraftar olarak formaları alarak kulübe destek olunması gerekiyor fakat hem milli takıma forma hazırlayan firmanın hem de Galatasaray'a forma hazırlayan bu dünya devi firmaların biraz daha orjinal formalar hazırlasalar satışları daha da artacaktır.

Seneye de çingene pembesi veya fıstık yeşili bir forma göreceğiz diye korkuyorum.

1 yorum:

Togi dedi ki...

abi mor çok kötü olmuş yaa... fazla satılması farklı olduğundan herhalde anlayamadım.