15 Temmuz 2009 Çarşamba

Sallasana Sallasana Mendilini!


Demirören, siyah-beyazlı taraftar grubu Çarşı'nın, Turkcell Kuruçeşme Arena'da düzenlediği şampiyonluk kutlamasında, taraftarlara hitaben yaptığı konuşmada, ''Çifte kupayı ben ve yönetim kazanmadık. Sizlerin desteğiyle futbolcular kazandı. Yönetim olarak sizlerden aldığımız destekle bundan sonra da şampiyonluklar getireceğimize inanıyorum. 3 sene için söz vermiyorum, 5 sene için söz veriyorum. Biz farklıyız, farklı olduğumuz için de o tartışmaya katılmadık, çünkü biz şampiyonuz'' dedi.

Ne biçim bir zihniyetin Beşiktaş'ı yönettiğini anlayın diye söylüyorum. Bazı şeyleri kabul etmek gerekir ; Beşiktaş bu ülkenin en büyük 3 takımından biri olduğunu kabul etmekle beraber Beşiktaş olmasa bu takımların alacağı pastanın küçüleceğini kabul ederim fakat Yıldırım Demirören'in iddiası gülünçtür ; Beşiktaş taraftarının da çoğunluğu bu iddiaya kulak dahi asmaz. Yıldırım Demirören yönetiminin karnesi ortadır. 1 lig şampiyonluğu ve Avrupa'da başarısızlık

Aziz Yıldırım'ın ortaya koyduğu iddianın ucundan tutulur bir tarafı vardı. Sanki 26. haftayı bekleyin der gibi "Ben bu sezon da şampiyon yapamazsam, giderim" diyordu. Hem bir hedef koyuyordu,hem de öyle bir iddia koyuyordu ki yapamazsam giderim der gibi davranıyordu.

Yıldırım Demirören altta kalır mı 5 şampiyonluk sözü verdi. Adım gibi eminim ki kendisine olan güveni ile değil, Mustafa Denizli'ye güvenerek söz verdi. O kadar başarısız teknik adamın ardından şansına bulmuş bir hoca takılıp gidiyor. Bugün bayrak sallayanlar , sene sonunda beyaz mendilleri sallamasınlar da başka da bir şey demiyorum.

2 yorum:

yakinyoko dedi ki...

İddiamı kuvvetlendirmek için ben de diyorum ki " Beşiktaş'ın başında Yıldırım Demirören'in kalması şartıyla 5 sezon da en fazla 1 lig şampiyonluğu yaşayabilir."

Togi dedi ki...

5 sene hedef koymak güzel bir şeydir. yalnız adam söz verdi. Anlaşılır gibi değil. Kuyusunu kendi kazıyor sanırım.

iyi top oynadığımızı görmeden bu kadar iddaalı konuşmak çok saçma. Hani Lucesculu dönemlerde deseler anlarım da, şimdileri o kadar iyi değiliz. Yeni transferlerin uyum süreci olacak. bir tane çok iyi orta saha ya da forvet şart. Sadece marka olsun yeter. Böyle takıma ve taraftara güç verecek bir oyuncu gelmeden bile şampiyonluk için konuşmak bile erken. Barış kupası ve ligin ardından geçen 5-6 hafta bize ilerisi için yön gösterecektir. O zaman konusurum ben, şöyle yapacaz, böyle olacaz diye...