17 Temmuz 2009 Cuma

Tobol 'dan "Forvet Alın" Mesajı Çıktı!


Galatasaray, Tobol ile eşleştiği günden beri bu maçla alakalı hiç bir yorum yapmadım. Bunun altında Galatasaray'ın maç gününe kadar hazır olamayaşını görmem yatıyordu. Rijkaard'ın maçtan 1 gün önce yedek ağırlıklı bir kadroyla çıkacağını, Haldun Üstünel'in de bu maç ile birlikte gidecek futbolcuların belirleneceğini açıklamıştı. Galatasaray bu maçı bir nevi hazırlık maçı olarak gördü. Nitekim dün Galatasaray'ın bugün itibarı ile sahip olduğu kadro yapısıyla kendi bakış açıma göre 11 oluşturmuştum. Bu ilk 11 den sadece Servet ve Barış ik 11 'de çıktı. Sonradan oyuna giren Uğur ,Baros ve Arda ile benim kafamdaki ideal 11 den 5 oyuncuyu izleme şansımız oldu. Benim oluşturduğum 11 ile dün sahaya çıkan 11 ile pek bir bağlantı yooktu. Fakat görmek gerekir ki sezon 11 oyuncu ile geçmiyor. Dün sahaya çıkan futbolcular olası sakatlık ve ceza durumunda takımda forma giyecek isimler olacaklar.

Sabri bir türlü istikrarı yakalayamamaya bu sezon da devam edeceğini yenilen golde iyice gördük . Ancak daha da kötüsü Galatasaray'ın elinde Baros haricinde sezonu devam ettirebilecek forvet oyuncusu olmayışı. Bu sezon diziliş manasında farklı olsa da Galatasaray 3 lü forvetle oynayacaksa mutlaka forvet transferi yapması gerek. Erhan ve Yaser Galatasaray'ın çapına uygun forvetler değil. Belki 1 sezon sonra farklı bir şeyler söyleyebiliriz ama günün şartı gereği Galatasaray'ın bugünkü ihtiyaçlarını karşılayamazlar. Dün yazmıştım Beşiktaş'ın muhtemelen en az şans vereceği Batuhan bile Galatasaray'da oynasa ihya olur. Baros bu sezon da cezalı duruma düşecek; istikrarsız dönemi olabilir; Nonda tamamen bir muamma olduğu için mutlaka bir forvet transferi yapılması lazım.

Benim geçen sezondan beri en büyük hayal kırıklığım Aydın 'dır. Bir türlü Galatasaray 'da oynayabilecek seviyeye gelemedi. Dün sahaya çıkan rakip takım İstanbul'da bir mucize gerçekleşmezse yenilecektir. Ancak yönetim bu maçtan gerekli dersleri alacaktır.

Şu anda neredeyse serbest olan Fatih Tekke uygun bir ücretle kadroya dahil edilebilir. Mehmet Yıldız için de yönetim elini çabuk tutarsa transfer edilebilecek bir isim ;acele edilmediği takdirde Sivas'ta Şampiyonlar Ligi ön elemesinde oynadığı takdirde bu oyuncuyu almanın da bir manası kalmaz.

Galatasaray forvet mevkine transfer yapmaz; Rijkaard da taktikten vazgeçmezse bu sezon çok zorlanacağa benziyor.

3 yorum:

Togi dedi ki...

Her şey güzelce irdelenmiş söylenecek fazla bir şey yok. Tek anlamadığım: tamam tobol kötü takım. peki neden bu kadar eksik çıkarsın. 7 as 5 yedek çık. bu maç 2 0 ya da 3 0 bitseydi ne olacaktı. top yuvarlak. ben bu işi çözemedim. Rijkaard ne yapmaya çalışıyor???

yakinyoko dedi ki...

bence esas soru şu olmalıydı kampın yıldızı emre çolak niye yoktu? Galatasaray'ın yedek takımı da normalde yener( maç kondisyonları olsa); burada belirli bir müddet daha oyuncu deneyecek gibi duruyor.esasında dediğin mantıklı gibi duruyor, fakat milli futbolcular kampa diğer futbolculardan geç katıldılar.hoca bu maçta orkunu veya aykutu ooynatmazsa ne zaman oynatabilir ki?

Togi dedi ki...

Walla ben olsam kesin as takımı sürerdim, kafamdaki as takımı en iyi seviyeye getirmeye çalışırdım. Diğer oyunculara hazırlık maçında ya da çift kale maçta görev verirdim. Bilmiyorum abi, belki de ben anlamıyorum bu işten. Vardır bir bildiği Rijkaard'ın...