20 Haziran 2009 Cumartesi

Football Manager 2009 Transfer Önerileri






Benim yapacağım transfer önerileri kuvvetli takım alanlar için değil. Turkcell Süper Lig'de orta sıra takımı veya olsun olsun Turkish First Division'u (bank asya ligi) seçmiş kişiler için daha uygundur. Bazı oyuncular var ki managerlik oyununda Galatasaray'a ,Fenerbahçe'ye ve Beşiktaş'a da alınabilecek oyuncular bunlardan bazılarının resimlerini de koyuyorum. Yalnız resimler oyunun 2009 Aralık dönemine aittir ;yani oyun başlangıcındaki özellikler böyle değildir.

1.Ahmet Arı: AMR/AML olarak oynuyor. Her iki kanatta da başarılı. Üç büyüklere de tavsiye ederim. Üç büyüklerde hemen oynatılmasa da ileride oynayacak seviyeye gelecektir. Turkish Premier Division'daki her takım alabilir diye düşünüyorum.Özellikleri aldatıcı olabilir.

2.Beto: ST olarak oynuyor. Ben Eduardo'nun sakatlanmasıyla el mahkum oynattım. Devamlı oynatılmazsa yararı olmaz. Maç içinde dakika 70 olmuş puanı 5.2 dir ama her an gol atabilecek bir oyuncu. Ümit Karan'ın sanal versiyonu gol atmayınca bir cacık olmaz. Gol kralı oldu aynı Ümit Karan; yalnız bazı oyunlarda istatisklerin değişik olmasınadan sorumlu değilimdir.

3. Elder Granja: DR/WBR. Müthiş bir oyuncu. İlk sezonun ortasında serbest kalıyor. Devre arasında bu kadar isabetli transfer yapmak çok zor, kaçırmayın derim. Bu oyuncunun oyunda gözükmesi için Brezilya Ligi'ni açmanız gerekebilir.talibi çok çıkarsa şaşırmayın.

4.Hakan Albayrak: AM RLC: Gaziantep Belediyespor'dan 250000 pounda aldım. Genç bir oyuncu ,ilk sezonunda pek hayrını görmedim.İkinci sezonda biraz daha iyi ,daha da iyi olacağı benziyor. Scout ettirin beğenirseniz alın derim. Ayrıca kanatlarda daha iyi.

5.Murat Ceylan: DMC/MC Ne kadar a satın alınır bilmiyorum, şayet uygun fiyatlı ise alın , ilk sezonda da yararlı olacaktır. Özellikleri aldatıcı olabilir.

6.Saban Oksuz: Boluspor'dan 150000 pounda aldım. Böyle bir oyuncu başka oyunlarda çıkmayabilir. Benim yeni genç yetenek.

7. Levent Top: İstanbul Belediyespor'dan 250000'e ya nasip diyerek aldım. Böyle bir oyuncu başka oyunlarda çıkmayabilir. Benim yeni genç yetenek.

8. Filipescu: SW/DC Free transfer ile geliyor. Elinizdeki savunmaya güvenmiyorsanız, transfer bütçeniz yoksa ideal kaftan. Bir sezondan fazla birşey beklemeyin. Haftalık 7000 poundumu aldı. Mart ayında sakatlanınca sözleşmeyi karşılıklı fesh ettim.

9.Washington: ST Fenerbahçe eski kulesi. Türkçe bilmesi avantaj. Sezon ortasında free geliyor. İlk sezonunda çok verimli değildi. Ama ikinci sezonunda 34 yaşındaki futbolcu Beto ile yarışır vaziyette.

10. Ömer Özçelik : DRC/WBR/MRC Free transferden hemen alın derim. İyi bir yedek, ayrıca da genç ama üç büyükler için uygun değil benden söylemesi. Ayrıca çok mevkide oynuyor ,bir kaleye ; bir de forvete koymadım, koyan varsa rapor versin.

11. Celsa Borges: AMC Costa Rica Milli Takımının 10 numarası. 20 yaşında pırıl pırıl bir genç (menajeri benim kadar övemez); 400000 pounda aldım; talibi çoktu benden haftalık 1700 pound istedi;rakipleri ekarte etmek için ve ona duyduğum sevgiden 4000 pound verdim. İkinci sezon başında tıpkı bu sezon Galatasaray'daki bir çok futbolcu gibi 5 aylık bir darbeye bağlı sakatlık yaşadı. Şu anda bir az özellikleri düştüğü için resmini koymuyorum.

12. Ivan: Özellikleri tıpkı Hakan Balta gibi sıradan. Her şeye rağmen ikisi belki de ligin en iyi 2 sol beki. 7 'nin altına düşmüyorlar. Ivan kiralık sözleşmesi bitiyor. Ben almak istememe, kulübü 250000 gibi bir fiyata satmak istemesine rağmen ; Gaziantepspor'u istemeyip Palmerias'ın yolunu tuttu. Bilseydim daha çok harçlık verirdim.

2 yorum:

Togi dedi ki...

nankör hocaya nankör hareketler :))

yaaa sen filipescu sakatlandı diye karşılıklı fesh eder gönderirsin, al o zaman sana. ıvan da sana kapak yapar :))

şaka bi yana döktürmüşün yine... FM oynayasım geldi :))

yakinyoko dedi ki...

valla gelirsen sana dvd'ye çeker veririm. çok zevkli.mesela görüntü kalitesi iyi olmasa da maçı 2 boyutlu izleyebiliyorsun. ayrıca basın toplantılarında çok soru geliyor. o da güzel olmuş.