20 Haziran 2009 Cumartesi

Football Manager 2009 Milli Takımlarda Yine Galatasaray Var!



4 yorum:

yakinyoko dedi ki...

gerçi fatih terim'in milli takımında mehmet topuz ve ibrahim toraman oynayamazlar.

Togi dedi ki...

demedi deme, senin milli takım oyuncuları başka takımlarla flört ediyor. yakında giderler :))

yakinyoko dedi ki...

gerçekte fenerbahçe'nin ankaragücünden aldığı abdülkadir o. ankaragücü ile çok iyi bir anlaşma yaptım. 900000 pounda yozgatlıyı sattım; yerine 90000 pounda abdülkadiri aldım. özellikleri fena değil ikinci sezonda 18 yaşında ; gaziantep belediyede kiralık. erdem köse de beşiktaş'tan aldım.20000 pounda yedek kaleci olsun diye ilk sezon aldım. bu sezon da onu da kiraya verdim.ben istmezsem kimseyi göndermem

yakinyoko dedi ki...

hakan albayrak ; murat ceylan ve ahmet arıyı 5'er milyon pounddan aşağı satmam bu böyle biline!