21 Haziran 2009 Pazar

SNGYO Haftalık Analiz

Son kapanışını 4,00 seviyesinden yapan tahta görünen o ki kritik bir yerden kapanış yapmış. Bu aralar dar bir banta sıkışmış durumda. Yakında yönünü belli eder.

Bnm pencereden görünen sıkıştığı bant aralığı 3,94-4,00 aralığı. 4,00 üstündeki kapanışlar yeni yükselme potansiyeli, 3,94 altındaki kapanışlar ise düşme potansiyeli taşır. Bana göre kapandığı yer icabıyla yükselme potansiyeli ihtimali, diğer ihtimalden daha kuvvetli. Hani oran vermek gerekirse %70 e %30 derim.

Yukarı yönlü hareketlerde öncelikle 4,06 da güçsüz bi ara direnç var. Ardından 4,10 hedef konumunda. Bana göre buranın hacimli geçilmesi önemli. Sonra sırası ile 4,22 ve 4,28 hedef seviyeleri. 4,28 ana direnç, bu seviyenin geçilmesi ile birlikte ilk hedef çanak formasyonunu tamamlamak olur. Buralara gelirsek çalışmaları yoğunlaştırmak lazım.

Aşağı yönlü hareketlerde 3,94 aşağısında hedef öncelikle 3,78-3,80 aralığı ki kısa vadeli buradan bi dönüş beklerim, yok dönmez ise 3,62-3,64 ana hedef konumunda olur.

Herkese iyi pazarlar...

YAtırım tavsiyesi değildir.

4 yorum:

omer26 dedi ki...

Yazılarını ilgiyle takip ediyor, tavsiye olmasa da görüşlerini değerlendiriyorum.

Togi dedi ki...

En doğru kararı insan kendisi vermelidir.

Sevgi ve selamlarımla...

deepman dedi ki...

Olm seni de Sinpaşçı yaptık ya daha da bişey demiyorum:)) ahaha

Togi dedi ki...

Bu tahtanın tekniğini iyi okumaya başladım. kalıplar tekniğe fazla uyuyor.
kaymağı yiyene kadar, ekranda kalacak :)