14 Mayıs 2009 Perşembe

Ya Tutarsa

Aslında Alaadin'in istekleri hiç fena değil.

Hacettepe-Sivas: Hacettepe'nin ligde bir amacı kalmadı, çıkıp topunu oynuyor, amacı olmayan bir takımın verdiği rahatlıkla bazen süpriz yapabiliyor. Sivas'ın mutlak kazanması gereken bir maç... Kadro olarak Hacettepe'ye göre çok üstün olan Sivas maçı kazanacaktır diye düşünüyorum.
Ankaragücü-Beşiktaş: Beşiktaş'ın son sekiz gündeki Ankara'da 2. si olmak üzere 3. maçı olacak. Ankaragücü ligdeki konumu nedeniyle maçı çok ciddiye alacaktır. Tehlikeli bir maç olacak. Ankaragücü'nün bu maçta panik yapacağını düşünüyorum. Tecrübeli ve kaliteli Beşiktaş kadrosu bu maçı alacaktır.
Antalya - Fenerbahçe: Antalya düşme hattında çok kritik bir yerde. Fenerbahçe'den puan veya puanlar almak zorunda. Antalyaspor'un oyun yapısına baktığımızda mücadele eden, koşan ve agresif bir takım görünümü var. Bence tüm bu faktörler Fener'in puan kaybına yetecektir. Maçın Antalya lehine ya da ortada geçiceğini düşünüyorum.
Konyaspor-Eskişehirspor: Eskişehirspor'un iki adım daha önde olduğunu düşünüyorum. Es es kadro olarak ev sahibi Konya'dan daha iyi bir takıma sahip. İki takımın da konumları itibari ile çok kontrollü oynaması gerekiyor. İlk golü yiyen büyük ihtimal maçı kaybeder.
Trabzon-Bursaspor: Bursaspor ve Trabzon son haftaların en formda iki takımı olarak göze çarpıyor. Trabzon'un kadro olarak, Bursa'nın ise oyun yapısı olarak daha iyi olduğunu düşünüyorum. Ben, Trabzon'un futbolunu beğenmiyorum, top yaparken çok zorlanıyorlar. Futbolcular, kendi sahasındaki maçlarda hakeme çok isyan ediyorlar. Kısaca top oynamıyor, Trabzon. Bu maçtan Bursaspor'un puan veya puanlar çıkaracağını tahmin ediyorum.

1 yorum:

Togi dedi ki...

Kuponlar son dakikada trabzonun golüyle yattı. YAzık oldu...

Geri kalan tüm maçlar tuttu.