12 Mayıs 2009 Salı

KALAN SON MAÇLAR

Beşiktaşın Kalan Maçları: (62 puan, +26)
- Ankaragücü (D)
- Galatasaray
- Denizlispor (D)

Sivasspor’un kalan maçları: (60 puan, +25)
- Hacettepe (D)
- Gençlerbirliği
- Galatasaray (D)

Trabzonspor’un kalan maçları : (59 puan, +17)
- Bursaspor
- Eskişehirspor (D)
- Fenerbahçe


Galatasaray’ın kalan maçları : (55 puan, +17)
- Gençlerbirliği
- Beşiktaş (D)
- Sivas

Fenerbahçe’nin kalan maçları : (54 puan, +21)
Antalya (D)
Konya
Trabzon (D)

Bursaspor’un kalan maçları : (54 puan, +11)
Trabzonspor (D)
Gaziantepspor
İBB (D)



TSL'de şampiyon adaylarının kalan son maçlarına baktığımızda ligde ilk üç her hafta değişebilir. Şampiyon adaylarının kalan maçlarını yorumladığımda, bana göre oluşabilecek lig sonu tablo aşağıdadır.

Beşiktaş son 3 maçta ne yapar?
Birinci rakip düşme hattındaki Ankaragücü: Ankaragücü'nün kalan son maçları sırasıyla BJK, Denizli ve Antalya. 3 zor maç. Tüm rakiplerinin ligde bir amacı var. BJK için tehlikeli bir maç. Ankaragücü maça beraberlik için çıkacaktır. Hem BJK hem de Ankaragücü maçı stresli oynayacak. Ankaragücü'nün daha stresli oynayacağını düşünüyorum ve BJK'nın takım olarak kaliteli olmasından dolayı bu maçta galip geleceğini düşünüyorum.

İkinci rakip Uefa'yı kovalayan Galatasaray: Galatasaray seneye uefa kupalarında mücadele etmek için mücadele veriyor. Bir ihtimal Sivas'ın iki hafta içinde bir kez yenilmesi durumunda GS şampiyonlar ligine kalabilir. İnönü'de oynanacak maç kolay olmayacak. Kötü FB'yi yenemeyen Beşiktaş, orta halli GS'yi yenebilir mi? Bence çok zor. Beraberlik bekliyorum bu maçtan.

Son rakip Denizlispor: Önceki senelerde feneri şampiyonluktan eden Denizli, bu sene de aynı süprizi yapar mı sesleri yükselmeye başladı. Devre arası yaptıkları birkaç transfer ile oldukça güçlenen Denizlispor maçı tehlikeli bir maç. Tecrübesiz olan, stres yapan takım kaybeder. Bu maçı BJK alır.

Sivas son 3 maçta ne yapar?
Hacettepe: Çok rahat maç. Sivas alır.

Gençlerbirliği: Düşme hattındaki takımların bir çoğuna göre daha rahat olan Gençlerbirliği, Galatasaray'a yenilirse bu maça iyi asılacaktır. Sivas'ın puan kaybedebileceği bir maç ancak ben Sivas'ın yeneceğini düşünüyorum.

Galatasaray: GS'nin uefa ve Şampiyonlar ligine katılma şansına göre şekillenebilecek bir maç. Amaçsız bir Galatasaray bu maça yenilir. Amacı olan bir Galatasaray, bu sene hiç yenemediği Sivas'ı yener.

Trabzon son 3 maçta ne yapar?
üç maçta da galibiyet alamaz.

Bursa: Uefayı amaçlayan Ertuğrullu Bursa, çok formda. Trabzon maçından puan veya puanlar alacağını düşünüyorum.

Eskişehir: Zor deplasman. Eskişehir'in kalan maçları zor. Trabzondan puan veya puanlar alacağını düşünüyorum.

Fenerbahçe: Maçlara formalite icabı çıksa da maçları rahat oynuyor artık. Trabzon maçına yenilmez diye düşünüyorum.

Galatasaray son 3 maçta ne yapar?
Gençlerbirliği: GS, düşme hattının en rahat takımlarından biri olan Genlerbirliğini rahat yener diye düşünüyorum.


Beşiktaş: GS, Uefa ve Şampiyonlar ligi şansını kovalamak için bu maça galibiyet için çıkar. BJK'da temkinli oynar. Beraberlik bekliyorum bu maçtan.

Sivas: Son hafta Sivas ile GS arasında 2 puan olursa GS alır. Diğer türlü Sivas'ın daha şanslı olduğunu düşünüyorum.

Fener son 3 maçta ne yapar?
Fener, Türkiye Kupası'nda final oynayacağı için gelecek sene Uefa'da büyük ihitmal mücadele edecek. Bu yüzden maçlara rahat çıkıyor. Yapacağı maçların hiçbirinde favori değil bana göre. Kısa kısa tahminlerimi yazıyorum.

Antalya: Feneri yener.

Konya: Fenerden puan veya puanlar alır.

Trabzon: Fener bu maçtan puan veya puanlar alır.

Bursa son 3 maçta ne yapar?

Trabzon: Uefayı hedefleyen Bursa bu maçtan puan veya puanlar alır.

Gaziantepspor: BJK-GS maçında GS'nin puan kaybedeceğini düşünerek ve sahasının avantajını kullanarak bu maçı alır.

İbb: Önümüzdeki iki hafta Kayseri ve Kocaeli ile oynayacak. Bu maçlarda rakipler rahatlar. Bu yüzden istekli olan İBB bu iki maçtan en az 4 puan alır ve düşme tehlikesi kalmaz bence. Bu yüzden son maçta çok sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum. Bursa alır.

Benim yorumlara göre lig sonu oluşabilecek tablo:
1. BEŞİKTAŞ 69 PUAN
2. SİVAS 69 YA DA 66 PUAN

3. TRABZON 62 PUAN
4. GALATASARAY 60 YA DA 62 PUAN
5. BURSA 61 PUAN
6. FENER 56 YA DA 58 PUAN

Bu durumda BJK ya direk şampiyon ya da genel averajlara bakılacak. Şu an BJK genel averajda +1 önde.
Bursa'nın uefaya gitme ihtimali %50 %50 diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok: