24 Mayıs 2009 Pazar

Ve Şampiyon Beşiktaş

Beşiktaş, derbi maçını yenerek;
- Şampiyonluğu %95 elde etmiştir.
- İlk altıda yer alan takımlardan birini yenmiş oldu.
- Mustafa Denizli, üç büyük takımı şampiyon edebilme ünvanına hiç bu kadar yakın olmadı. (Ertuğrul'un da hakkı var, onu yemeyelim)
- Şampiyonlar Ligi hasreti sona erecek.

Kısaca bir de maçı değerlendirelim ve maçtan notlar:
-Maça iyi başlayan Beşiktaş, Sivok ile yan toptan bir fırsat buldu, Sabri çizgiden çıkardı.
-Ardından BJK, kısa sürede oyunu kendi sahasında kabul etti. Bu iyi olmadı, rakip takıma güven verdi. Harry Kewell'ın sağ taraftan gelen bir topa voleyi ıskalaması var ki inanılmaz bir posizyon kaçırdı.
- Tello, 10 numara için hazırım sinyallerini vermeye devam etti.
- 35.dakikaya doğru Milan Baros kaleci ile karşı karşıya kaldı ve yanda boş olan Sabri'ye pasını çok hızlı ve yanlış yere attı. GS'yi çok net bir golden etti. Lig'de 20 golü bulan bir forvetin beceriksizliği olarak notlara geçti bu posizyon.
- BJK'nın ilk golü çok ilginç bir goldü. Tello'nun duran topu ve Mehmet Topal'ın ters vuruşu. Bana göre tamamen şans olan bir gol. Öne geçtik iyi oldu, mantalite olarak rahatladık.
- Tello duran toplarda etkili olduğunu bu maçta tekrar gösterdi. İstekli futboluna devam eden Tello'ya alkışları gönderiyorum. BRAVO... Seneye çok ihtiyacımız var sana...
- 2.yarı Yusuf Şimşek girdi. Hazır öndeyken rakibi bitirme hamlesiydi bana göre. Mustafa Denizli'nin kritik oyuncu değişikliklerini çok beğeniyorum.
- 2.yarıya çok hızlı başlayan GS, önce ligde 20 golü bulunan Baros ile çok net bir posizyon yakaladı. Ünlü forvet bu posizyonu da harcadı. Ardından kısa bir süre sonra Harry Kewell sağdan çok düzgün bir vuruşla topu köşeye gönderdi ve beraberlik sağlandı.
- Yusuf Şimşek'in aldatmaya yönelik harekette sarı kart doğruydu. Bu posizyona çok üzüldüm, çünkü haftaya Denizli maçında cezalı duruma geldi.
- Yusuf'un gol güzeldi, ama bu posizyonda da şans bize yardım etti.
-Mert Nobre'nin yeşil sahalara dönüşü sevindirici.
- Deli İbrahim'in soldan bir deparı var ki ceza sahası içinde kendini yerde buldu. Bence o posizyon penaltıydı.
-Son dakikalar çok stresli geçti. Ancak maçı kazandık ve zafer sarhoşu olduk.

Şampiyon olarak GS'yi daha rahat yenmeliydik. En azından oyun olarak...

Ben artık Beşiktaş'ı %95 şampiyon görüyorum.
Şampiyonluk üzerine de birkaç şey yazalım.,
- Devre arasında transferleri yapılan Yusuf ve Ernst, şsmpiyonluğa damgasını vurdu. Şöyle bir gözü kapatıp 2.devreden itibaren yapılan maçları gözden geçirdiğimizde bu iki adamın çok aktif bir şekilde şampiyonlukta payının olduğunu söylemek hiç yanlış olmaz. Helal olsun, her ikinize de... Parayı biz vermedik ama taraftar olarak bizim desteğimizi gördüyseniz size sonuna kadar helal olsun. Uzun süredir bu cümleleri BJK'lı futbolculara söyleyemiyoruz. Bu da demek oluyor ki bazı şeyler iyiye gidiyor.

Beşiktaş'ın Şampiyon Olmasını Sağlayan Ana Faktörler
- Taraftarın inancı ve desteği
- Şans faktörü
- Mustafa Denizli
- Fabian Ernst
- Yusuf Şimşek

Tüm Beşiktaşlıların şampiyonluğunu kutluyorum. Umarım kritik ve özgün transferlerle gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde başarılı oluruz...

6 yorum:

deepman dedi ki...

Çok acelecisin.. Yavaşla biraz bence..;)

Togi dedi ki...

Çok aceleci değilim, bir hafta var ya :)

Şaka bir yana,
BJK haftaya yenerse şampiyon.
BJK haftaya berabere kalırsa çok büyük ihtimal şampiyon. Yiğidolar, GS'yi iki farkla yenerse helal olsun ne diyeyim.
BJK yenilse bile şampiyon olma ihtimali, olmama ihtamilinden daha yüksek. (GS, Sivas'ı yener bence.)

Yukarıda belirttiğim sebeplerden dolayı ben şampiyonluğu kutlamaya başladım :)

Togi dedi ki...

Televizyondan izleyince anladım ki Deli İbo'nun posiyonu penaltı değil. Neyse doğruyu yakalamak da bir şeydir.

yakinyoko dedi ki...

ernst direk kırmızıdan, emre aşık ve sivok da çift sarıdan kırmızıyı görmeliydi

yakinyoko dedi ki...

maçta penaltı pozisyonları doğru yorumlandı.beşiktaşlı oyuncuların ellerine çarpan pozisyon da , yusufun kendini atması da, ibrahimüzülmez-kewell mücadelesinin devam kararı da doğruydu. hakem fena değildi. ernst ile emre aşık atılabilirdi. hatta sabri,sivok ve holosko da hakem maçı idare etti diyebiliriz

Togi dedi ki...

Evet kartlar hariç, maçı iyi yönetti diyebiliriz.

KArt hususlarına katılıyorum...