13 Mayıs 2009 Çarşamba

2.Papermoon Vakası

İki hafta önce bildiğimiz üzere Aziz başkan ile Yıldırım başkan, BJK-FB derbi maçı öncesi hafta başında İstanbul'un sosyetik restaurantı Papermoon'da yemek yediler. Görüşme sebebi olarak Fortis Türkiye Kupası'nın İzmir'de değil de, İstanbul'a alınması konusunda anlaştıkları açıklandı. Sonrası malum, herkes eleştrilere başladı. 2.Papermoon olarak tarihe geçen bu gün Fb ile BJK arasında ittifak tarihi olarak belirlendi. Herkes basit düşündü ve hafta sonu olacak derbiyi BJK'nın, Kupa maçının ise FB'nin kazanacağı konusunda hem fikir oldular. Ardından hafta sonu geldi. BJK-FB derbisi başladı. BJK'nın aşırı kötü futbolu ve ardından 1-2 lik FB'nin galibiyeti geldi. Tüm hafta boyunca konuşan MEDYA maç sonrası günah almışız deyip, TÜRK futboluna güven tazeledi.

Olaya bir de benim çerçeveden bakalım.

Şimdi bu adamlar madem Türkiye Kupası maçını İstanbul'a aldırmak istiyorlar, neden telefonda konuşmuyorlar? Neden derbi öncesinde böyle bir buluşma gerçekleşiyor? Veya madem MEDYA'nın saldırısına uğrayacaklar, neden gizli bir görüşme gerçekleşmiyor?

Burada Aziz Başkan ile Yıldırım başkanın görüşmesinin belirli bir düşünceye ya da fiillere eşlik ettiğini düşünüyorum.

Benim bu konu hakkında iki tane yorumum var:
1. Fb ile BJK kısa süre de olsa MEDYA'da ilk sayfalarda yer almak istediler.

2. Ben bu konuda biraz karamsar düşünüyorum. Hatırlarsınız son 1 aydır Türk futbolunda TEZGAH var mı iddiaları dolaşmaya başladı. Bu iddiaları kırmak için bazı olayların gerçekleşmesi gerekiyordu. Diyorum ki, bu görüşmede ilgili isimler Türk toplumunu ve MEDYA'yı ters köşeye mi yatırmak istedi. Ligdeki maç FB'nin, kupadaki maç FB'nin ligde ise BJK bir şekilde şampiyon yapılacaktı. FB'nin, BJK maçını yenmesiyle iki başkanda çok rahat nefes aldı. Eğer lig maçını BJK kazansa idi, türk futbolu öyle bir batağa saplanacaktı ki, bir daha kolay kolay toparlayamazdı. Bunlar sadece komplo teorileri... Böyle şeylerin olma ihtimali çok düşük ihtimal. Ancak BJK'nın FB karşısında oynadığı futbol bana hiç normal gelmedi. Normalde mücadele eden, koşan, orta sahada iyi top yapan bir BJK varken, FB maçında varlık gösteremedi. İnsanın aklına ister istemez böyle saçma şeyler geliyor.

Ben Türkiye Kupası Finali'nde oynanacak maçın berabere biteceğini düşünüyorum ve uzatmalarda ya da penaltılarda kupayı FB kaldıracaktır diye düşünüyorum. Eğer BJK kupayı kaldırırsa o zaman içim rahatlar bir miktar...

1 yorum:

Togi dedi ki...

Bugünden sonra bnm için AZİZ başkan ile Yıldırım Başkan görüşmesi temizdir.

Herkesin dediğinin tersi oldu.