21 Mayıs 2009 Perşembe

Ya Tutarsa


Ankaragücü - Denizlispor: İki takımda düşme hattında... Ankaragünü'nün şiddetle puana ihtiyacı var. Denizlispor kısmen daha rahat... Ancak son hafta Beşiktaş ile oynayacaklarından dolayı bu hafta Ankaragücü maçına beraberlik için çıkacaklardır. Kadro olarak daha kaliteli olan Denizli'nin bu maçtan puan veya puanlar çıkartacağını düşünüyorum.

Ankaraspor - Antalyaspor: Ligde agresif mücadele eden takımlardan biri olan Antalyaspor, iki hafta üst üste Ankara ekibi ile karşılacak. Ankaraspor, diğer düşme hattındaki takımlara göre oldukça rahat konumda. Antalyaspor bu maçtan puan veya puanlar çıkarmak için çok uğraş verecektir. Benim tahminim Antalya galip gelecektir. Buna rağmen 02 yi uygun gördüm.

Eskişehir - Trabzon: İki takımında şiddetle puana ihtiyacı var. Eminim zevkli bir maç olacak. Eskişehir sahasında iyi oynayan bir takım. Mücadeleci ve hırslı oyuncuları var. Trabzon, gol yollarında sıkıntı çekebilir bu maçta. Maç başladıktan sonra hangi takım maçı yenemiyoruz diye panik yaparsa o takım kaybeder. Ben Eskişehir'in galibiyete bir adım daha yakın olduğunu düşünüyorum.

Beşiktaş - Galatasaray: Şampiyonluğa giden yolda önemli bir derbi maçı olacak. İki takımda kadro olarak kaliteli. Bir tarafta Baros, Arda, Lincoln, Kewell dörtlüsü, diğer tarafta Tello, Ernst, Holosko, Bobo dörtlüsü... Şampiyonluğun en büyük adayı Beşiktaş, bu maçı taraftarının önünde kazanıp şampiyonluk turu atmak istiyor. Ancak bir yandan da Mustafa Hoca'nın beraberliğinde işine geleceğini düşünüyorum. Beraberlik durumunda BJK büyük ihtimal yine şampiyon. BJK ile Sivas ikili averajda dengede. Takım averajı BJK'nın +2 daha iyi. Sivas'ın son iki maçının oldukça zor olduğunu düşünürsek BJK beraberlik durumunda büyük ihtimal şampiyon olacak. Büyük ihtimal BJK yener ama süpriz kuponuma beraberlik öneriyorum.

Hiç yorum yok: